Hellraiser’s 996 GT2

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Hellraiser’s 996 GT2

• Maker
    Discussie

• Hellraiser
    Deelnemer

En we zijn weer vertrokken..

Na een kleine 1000km is hij beginnen lekken.

Ik vermoed van de stuurbekrachtiging maar hoop op iets simpelers.

Dit weekend de rechtse intercooler er nog afhalen, alles reinigen en kijken waar hij lekt.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 115)
      • En nog een extra-tje gevonden  😀 

Dacht dat ik ze nooit zou tegenkomen maar toevallig is er verleden maand weer een GT2 kortgereden..  

Weer het halve interieur eruit slopen..  😆

Ook nog een set originele GT2 stabi’s en droplinks moeten bestellen.

De turbo stabi’s passen niet in combinatie met de GT2-veerpoten en universele droplinks,
          door de hoek waaronder deze staan komen de spoorstangen dan tegen de droplinks.

Hier zijn het al 3 maandelijkse bakken 

[quote=”DeePee post=289169 userid=5437″]even off topic, wat vinden jullie van de 666 versie van Hellraiser’s huismerk

[/quote]
                  Ik koop die af en toe per 6 ter afwisseling van de maandelijkse bak standaard duivels gerstenat.  Het is wat lichter spul maar best okee…

even off topic, wat vinden jullie van de 666 versie van Hellraiser’s huismerk?

Een Duvelke smaakt altijd he 

Amai. Ben benieuwd om deze, eens af, te zien.
                          Heeft de D gesmaakt?-:)

Heb ook een set originele veerpoten weten te bemachtigen 

[Img]https://myalbum.com/photo/rUmReMP6FVcJ/540.jpg[/img]

XXX

WTF !!!!!
                              Serieus koppel om zulk licht maschien voort te trekken 

Ja over de service bij TH kan ik niet klagen!

Vriendelijk personeel, snelle en vlotte communicatie en
                                in mijn ogen zeer redelijke prijzen.

Goh ja vermogenwinst, heb al contact gehad met een
                                aantal tuningbedrijven en zou stage 1 met de GT2-setup
                                rond de 515pk en 726nm koppel moeten uitkomen.

XXX

Da’s een goede naservice dan.
                                  En zit er op uw Turbo motor een vermogenwinst aan te komen 

Update, ff contact gehad en plaatjes zijn terecht en gaan opgestuurd worden.  😀 

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 115)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.