HELP ik besmet mensen

Home Forum Zeverhoekje HELP ik besmet mensen

• Maker
    Discussie
  • Nu ik met mijnen nieuwen rij heb ik al een paar mensen meegenomen voor een rit
    De gasten die mee waren naar de nordschleife en naar de porschedays hebben nu ook het porschevirus
    de ene wil binnen een tijd een 964/993 kopen en de andere persoon wil graag een 930 sc kopen
    weet er iemand een sc te koop staan die betrouwbaar is en goed van prijs
    moet ik nu nog mensen meenemen of liever niet? 😉

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • Ik wil ook besmet worden. Waar ? Wanneer ? 😀

Geen probleem Bruno. Ik denk er iets van te kennen maar doe ook nog serieuze stommiteiten, nietwaar Horace ? (still very sorry…) 😉

Een 930 (turbo) heeft veel meer vermogen, maar kost meer in onderhoud en weet eigenlijk niet of dat even aangenaam rijdt als mijn SC (toch wel wat koppel en dus ook plezierig rijden laag in toeren, 930 heeft nrt schijnt een behoorlijk ‘turbogat’)

oei mijn porschekennis is nog dat niet he 😳 😉
          een sc van begin jaren 80 zou prachtig zijn
          hopelijk rijdt hij dan zo goed als jou met uw bordeaux 911 want ook ik heb je filmpje gezien
          goed gecorrigeerd

rjf

Als ge het maar weet dat dien boxster nu in mijn garage staat door uw schuld 😈 😆

Hoi Bruno

Het is een 930 OF een SC hé 😉

De keuze voor een van beiden hangt af van hoe groot de wens is achterwaarts in een grote vuurbal aan je einde te komen :mrgreen: (…en het budget uiteraard…)

Ik ken het virusprobleem: mijn vader heeft een 944 S2 gekocht en een van mijn kameraden is sinds kort trotse eigenaar van een Boxster. 😉 (al denk ik dat die laatste al langer iets van plan was)

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.