help mannen help porsche gestolen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 help mannen help porsche gestolen

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 63)
    • Godver! Wat rot!

net terug van verlof in frankrijk…

Zonde, zonde!

Heb op mijn 964 toch ook een diefstal verzekering lopen en hopelijk nooit nodig.
      Het vervangt je wagen wel niet maar verzacht de pijn toch wel een beetje.

Als wij met de P ertussenuit trekken dan zoeken we steeds een hotelletje met afgesloten parking…

Hier ben je wel niet mee geholpen natuurlijk.

Uiteraard houden we een oogje in het zeil

Sterkte!

4s

[quote=”the body docter”:gwrw24lv]

toegang tot het div moet steeds gemotiveerd worden en is via een login systeem met passwoord

de verzekerings makelaars en de politie kunnen tegenwoordig ook inloggen om te kijken of het voertuig wel verzekerd en of ingeschreven is dus op die manier wordt het zoeken naar een naald in een hooi berg

[/quote]

juist omdat er dient ingelogd te worden kan de toegang nagecheckt worden,

hetzelfde geldt voor het rijksregister

je weet maar nooit,

moet mijn voertuig gestolen worden zou ik zeker en vast deze weg laten onderzoeken

n°plaat is de enige indetificatie met het voertuig laten we duidelijk zijn

achtervolging is ook mogelijk

toegang tot het div moet steeds gemotiveerd worden en is via een login systeem met passwoord

de verzekerings makelaars en de politie kunnen tegenwoordig ook inloggen om te kijken of het voertuig wel verzekerd en of ingeschreven is dus op die manier wordt het zoeken naar een naald in een hooi berg

en vermits alles tegenwoordig te kraken is moet je van niks meer verwonderd staan

wie weet komt de tip voor de diefstal wel van 1 van uw buurtbewoners ???

of hebben ze hem toevallig zien staan tijdens hun nachtelijke rooftocht ??

wie zal het zeggen der is s nachts zeeer veel volk met slechte bedoelingen op de baan , ik werk in een beveiligings firma en heb dus ook permanentie en regelmatig wordt 1 van mijn collega s en ik zelf ook opgeroepen om een alarm weer in allerijl terug operationeel te krijgen na een sabotage van een alarm of zelfs na een inbraak alles terug zo snel mogelijk in orde zetten om terug keer te voor komen 😥 😥

spijtig verhaal en hopelijk vind je hem ongeschonden terug

[quote=”Audiotronics”:5qbfof89]Opzoeken aan de hand van nummerplaat? Wagen staat ingeschreven op een bedrijf maar staat thuis in de garage en (bijna) nooit aan het bedrijf. Dus moeten ze al volgen. Als ik ermee thuis kom gaat de wagen direct in de garage die beveiligd is. Plus elektrische poort aan oprit met camerasysteem (24/24 uur opname) en rondom 1.80 meter hoog afgespannen. En bij homejackling ligt er nog zwaar kaliber klaar (maar of je dit op het moment zelf durft gebruiken is een andere vraag).
            [/quote]

en nu weten we wat we bij u moeten afzetten en omzeilen om binnen te geraken 😆 😆 😆

[quote=”sunshine”:85tomsfo]alles staat in de titel 😥 😥 😥 😥
              blauwe 964 turbo 1992
              deze nacht gestolen in Ottignies
              help help help

fotos http://picasaweb.google.fr/bertdidier/V … tDePorsche

als iemand iets hoort of ziet !!!!![/url][/quote]
              SORRY IK HAD MEER NIET KUNNEN OPENEN
              EXCUSES IK WAS TE ETHOUSIAST OM TE HELPEN

4s

ik vraag me eigenlijk af of je niet naar het div kan gaan en daar nagaan wie je nummerplaat heeft nagegaan en waarom (misschien een onderzoeksdaad laten uitvoeren, vragen via klachtneerlegging en het strafrechtelijk dossier, zoniet via de burgerlijke rechtbank indien het dossier geseponeerd wordt, ik denk dan aan een tussen te komen vonnis welke het div dwingt een print te overhandigen onder verbeurte van een dwangsom …)

toegang tot het div moet steeds gemotiveerd worden en is via een login systeem met passwoord,

dus zou men in principe moeten kunnen nagaan wie en wanneer geconsulteerd heeft

wie er zomaar consulteert kan volgens mij op zijn minst tuchtrechtelijk gesanctioneerd worden, ik denk dan maar aan een politieagent

ik zou deze weg toch maar eens laten onderzoeken,
                weet niet of de wet van de privacy hier toepasselijk is maar het betreffen toch jouw gegevens in een databank, die je steeds moet kunnen aanpassen enzovoort

veel succes

het is een uitermate spijtige zaak en op zijn minst laffe en degoutante daad – heb het meegemaakt met mijn broer zijn wagen die had wel een diefstalverzekering maar het moreel aspect blijft aanwezig

ikzelf sta niet te springen om met mijn porsche door brussel te rijden, heb zelf niet graag dat de wagen hier thuis staat maar ja wat heb je er nog aan als je er haast niet mee durft te rijden …

Opzoeken aan de hand van nummerplaat? Wagen staat ingeschreven op een bedrijf maar staat thuis in de garage en (bijna) nooit aan het bedrijf. Dus moeten ze al volgen. Als ik ermee thuis kom gaat de wagen direct in de garage die beveiligd is. Plus elektrische poort aan oprit met camerasysteem (24/24 uur opname) en rondom 1.80 meter hoog afgespannen. En bij homejackling ligt er nog zwaar kaliber klaar (maar of je dit op het moment zelf durft gebruiken is een andere vraag).

Ik plaats de laatste weken vrij veel een extra kleine trace & tracking in wagens. Is een klein doosje (luciferdoosje groot) met een SIM-kaart in en ingebouwde batterij. Wordt achter de radio gestoken en daarop aangesloten (spanningen). Is eigenlijk bedoeld voor tijdritregistratie en logboek maar ideale aanvulling waar je in-real-time steeds op het internet kunt zien waar je wagen is. Wel geen anticarjacking op dus je kunt je wagen niet vanop afstand blokkeren.

Er zijn veel systemen maar de beste is nog altijd de diefstalverzekering 😉 . Ik kreeg ook geen diefstalverzekering of moest een volledige (dure) onnium nemen met eerst een waardebepaling en nog een hoop gezever.

[quote=”sunshine”:1xsgpvgm]alles staat in de titel 😥 😥 😥 😥
                    blauwe 964 turbo 1992
                    deze nacht gestolen in Ottignies
                    help help help

fotos http://picasaweb.google.fr/bertdidier/V … tDePorsche

als iemand iets hoort of ziet !!!!![/url][/quote]
                    ik kijk net op autoscoot24.be hij staat daar precies te koop voor 5000 euro
                    groeten
                    Ik hoop dit is de gouden tip
                    succes

als je jouw auto ergens gezien hebben zullen ze u heus wel volgen

en via div kunnen ze ook aan gegevens geraken maar das al iets moeilijker

als ze jouw auto moeten hebben dan komen ze hem gewoon halen ze zoeken wss de makkelijkste optie maar als het echt niet anders kan is het met geweld

triestige zaak maar ze moeten het leven nog duurder maken en hoe meer mensen het moeilijk krijgen des te groter wordt de criminele bende

de duitse herder van men vriendin, die naast de wagen slaapt…

daar zullen ze direct niet mee gaan lopen

hier thuis hebben we hetzelfde meegemaakt (wel op klaarlichte dag) met een 5 maand oude mercedes, ik kan me je woede en frustraties echt inbeelden!

[quote=”Bjorn”:kvjvy9bg]Ik kom na zo een spijtig iets tot de conclusie dat ik in de toekomst géén enkele foto meer op het internet plaats met mijn nummerplaat zichtbaar.
                          Geloof me vrij iedere goed georganiseerde bende kan via je de nummerplaat je adresgegevens vinden 😕 !:

Iets om over na te denken….. ❗ ❓ [/quote]

Als het op bestelling is vindn zulke bendes ALTIJD aan je gegevens, of denk je dat er geen corrupte ambtenaars op de DIV zitten ❓
                          Ben zelf al 2X slachtoffer geweest van een home jacking (1X met geweld) en die wagens hadden echt nooit op het net gestaan met nr.plaat en stonden bijna altijd binnen.

Gewoon verlanglijstje naar een ambtenaar van de DIV of Politie en voila.

ja Bjorn je hebt gelijk voor de volgende geen fotos meer want ben er zeker van er komt een zusje ,
                            maar bon je moet ook blijven leven ,
                            voila heb een fout gemaakt kan het mij niet vergeven slaap er al 4 dagen niet meer van
                            ik had hem moeten binnen zeten zo als gewoonlijk ,voor een maal en patat
                            had hem nog liever kapot gereden op francorchamps dan had het echt mijn fout geweest

ach tja, en als ze je zien rijden ? …
                              Ik persoonlijk zou er zo niet van wakker liggen…

Ik kom na zo een spijtig iets tot de conclusie dat ik in de toekomst géén enkele foto meer op het internet plaats met mijn nummerplaat zichtbaar.
                                Geloof me vrij iedere goed georganiseerde bende kan via je de nummerplaat je adresgegevens vinden 😕 !:

Iets om over na te denken….. ❗ ❓

Ook van mijn kant gecondoleert met het verlies.
                                  Laten we hopen dat de wagen terug gevonden wordt.

[quote=”sunshine”:3bgcbrcd]aluminium deken op de wagen en weg is hij zo simpel of wel hebben ze een aparaat waarmee je alle telefoons en gps systemen sil zet dus ook niet top
                                  [/quote]

Als ze weten dat er één inzit ja , anders denken ze er niet dadleijk aan .
                                  Mijn broer zit samen in een firma die zulke toestellen plaatsen en volgen . Vooral bedrijfswagens , trucks , en wegenwerkvoertuigen zijn hun clienteel

@993S
                                  : Ook van hieruit grote interesse

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.