Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 964 › help mannen help porsche gestolen
- Dit onderwerp bevat 63 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 4 maanden geleden door RSR Motors.
-
MakerDiscussie
-
23 juni 2008 om 11:58
alles staat in de titel 😥 😥 😥 😥
blauwe 964 turbo 1992
deze nacht gestolen in Ottignies
help help helpfotos http://picasaweb.google.fr/bertdidier/V … tDePorsche
als iemand iets hoort of ziet !!!!![/url]
-
MakerDiscussie
-
ja , heb hem op de grootste occasie sites gezet met een beloning voor de goude tip die me hem terug brengt 👿 👿 👿
ja wadde
ik zou zeggen plaats een ad in de krant beloning voor terug bezorgen van …… discretie verzekerd
en de kan sop terug vinden is vrij beperkt tenzij ze der mee rond rijdne ga maar eens een kijkje neem op het mercedes forum.nL
daar staan ganse pagina s vol van gestolen voertuigen en het verhaal der rond
zou zeggen post de nummer plaat en wie weet komen we hem nog wel ergens rijdend tegen ik hoop voor u dat hij niet betrokken is in de kidnapping van die garagist uit zonhoven want dan vind je hem wss uitgebrand terug
sterkte
aluminium deken op de wagen en weg is hij zo simpel of wel hebben ze een aparaat waarmee je alle telefoons en gps systemen sil zet dus ook niet top
volgende zet ik in een glaze bank koffer en ik bekijk ze ben echt ge degouteertDat is dus heel erg. Ikzelf zou compleet zot worden.
Anticarjacking helpt maar is tegenwoordig niet meer voldoende.
Sattelietsysteem? Stel ik mij ook vragen bij. Werkt wel beter dan anticarjacking maar heeft toch nadelen.Goede verzekering is nog altijd het beste. Gerust slapen.
Blijf het volgen en als de condities goed zijn ben ik zeker geïntresseerd.
993S…ik ben zeker kandidaat…voor mijn part mag het zelfs diefstal + eigen schade dekking zijn…net zoals bij een omnium op een recente wagen
Ben er onmiddellijk mee begonnen !!
Ik open een nieuw draadje zogauw ik nieuws heb;
Maar dan hoop ik wel dat er genoeg mensen mee gaan en ook effectief overschakelen inc diefstalverzekering.
We zullen toch zeker min. een 15 auto’s bijeen moeten krijgen.[quote=”SidewindR”:4g2ycgzk][quote=”eric63″:4g2ycgzk]Naar aanleiding van dit triestig voorval : “Is er vanuit het Forum (n)ooit een initiatief geweest om een collectieve diefstal of kleine omnium te kunnen afsluiten bij een Belgische Verzekeraar” ❓
Zitten er geen verzekeringsmakelaars op dit Forum die dit initiatief willen trekken bij hun verzekeringsleveranciers ❓
Sterkte voor sunshine ❗
Eric[/quote]
Goed voorstel Eric,
Daar ben ik ook wel in geinteresseerd!
En ik denk ik niet alleen…SidewindR.[/quote]
Goed voorstel inderdaad, ook interesse van mijnentwege
[quote=”eric63″:2c04ss9y]Naar aanleiding van dit triestig voorval : “Is er vanuit het Forum (n)ooit een initiatief geweest om een collectieve diefstal of kleine omnium te kunnen afsluiten bij een Belgische Verzekeraar” ❓
Zitten er geen verzekeringsmakelaars op dit Forum die dit initiatief willen trekken bij hun verzekeringsleveranciers ❓
Sterkte voor sunshine ❗
Eric[/quote]
Goed voorstel Eric,
Daar ben ik ook wel in geinteresseerd!
En ik denk ik niet alleen…SidewindR.
das echt om gek van te worden zoiets ❗
hopelijk vinden ze hem nog terug
Dat kunt ge echt niet menen!!!!
Ik wil je geen valse hoop geven dan maar als dat het geval is lijkt mij de kans om hem terug te vinden erg klein en indien je het toch zou lukken denk ik dat hij in onderdelen uit elkaar ligt!!!
Of hij wordt naar het Oostblok geexporteerd en daar verkocht of hij wordt omgecat(chassisnummers eruit en andere erin-van een total-loss-waarschijnlijk).Jack , volgens de rechercheur starten ze nog zelfs niet ,open doen stuur colon stuk achteruit trekken en duwen met een andere wagen pareschok tegen parschok
[quote=”sunshine”:15wh97rj]bedankt mannen er stond een anticarjacking cj1 op slaapt normaal altijd binnen was gisteren moe en geen goesting meer om naar de garage te rijden en ja bingo[/quote]
Heb je al eens in de buurt van jouw woning rondgereden,want de kans dat de wagen in de buurt is is toch redelijk groot.
Bij mijn weten is het zo goed als niet te doen om met een wagen weg te geraken waar zulk systeem instaat,het MOET wel werken natuurlijk.
Anderzijds indien men de wagen getakeld heeft ,doet een cj1 ook niets.
Hopelijk vindt je de wagen snel terug zoals hij was .heel rot je kan je echt niet voorstellen …
en dan denk je de ganse dag ik had dit moeten doen of dat en er is echt niets aan te doen
volgens een hoofd rechercheur in charleroi die met die bendes bezig is ,is het
een bestelling en was het gisteren niet is het binnen veertien dagen maar als ze hem willen zullen ze hem hebben 😥 😥 😥Naar aanleiding van dit triestig voorval : “Is er vanuit het Forum (n)ooit een initiatief geweest om een collectieve diefstal of kleine omnium te kunnen afsluiten bij een Belgische Verzekeraar” ❓
Sterkte voor sunshine ❗
Eric
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.