help mannen help porsche gestolen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 help mannen help porsche gestolen

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 63)
    • Héél triestig om dit te vernemen. Ik ben er ook altijd bang voor… Kan me niet voorstellen hoe rot je je nu moet voelen.

Wim

Kan me voorstellen dat je er goed ziek van bent, en volgens mij ben je anders een vrolijk mens, anders neem je de nickname niet ➡ SUNSHINE.
        Hoop voor je dat ze hem terug vinden en in perfecte staat natuurlijk.
        Sterkte en succes verder.

bedankt mannen zie het allemaal vandaag niet zitten houd jullie morgen op de hoogte met alles er op en er aan
          ga nu proberen te slapen weet niet of dat gaat lukken ❗ ❗ ❗
          ben er ziek van

We houden ogen en oren open!

Pfffffffffffff!!!

Veel sterkte man!

😥

Misschien hier ook een gedetailleerde beschrijving geven van de wagen ?

chassisnummer misschien etc, specifieke herkenningspunten van de wagen als die er zouden zijn ? …

Echt rot, vreselijk dat mensen nog steeds niet van elkaars spullen kunnen afblijven 👿

[quote=”torig”:37rb0ogt]Ik voel ontzettend met je mee!
                  Kunnen enkel hopen dat ze hem nog intact terugvinden!!

PPP heb je meer info over dat trackingsysteem dan?
                  Dat lijkt me wel nog wat.[/quote]

http://www.securysatfleet.com 😉

[quote=”993S”:13c48gpy]Ik voel zo erg veel met u mee !!!
                    Vreselijk spijtig.

Maar een auto dag en nacht buiten laten staan op één en dezelfde plaats is echt wel een groot risico. Spijtig dat je dat risico hebt durven nemen.
                    En dan nog zonder diefstalverzekering ! Dat kost nu toch echt niet zoveel.

T’is nu te laat voor zulke opmerkingen en daar ben jij niet mee gedient en het laatste wat ik wil doen is je iets verwijten. Ik duim dat ze de wagen snel terugvinden.[/quote]

Spijtig om deze diefstal te moeten lezen, echt zonde 🙁 hopelijk komt het allemaal nog in orde…

Diefstalverzekering? Allemaal goed en wel, maar ik heb voor mijne 964 bij verschillende verzekeraars (Nateus, KBC,…) gehoord, maar geen enkele die een kleine omnium (dus anti-diefstal) wou geven (geen kleine omniums voor wagens ouder dan vijf jaar) 🙁 Als jullie een verzekeraar kennen die het wel doet, laat het me gerust weten…

bedankt mannen er stond een anticarjacking cj1 op slaapt normaal altijd binnen was gisteren moe en geen goesting meer om naar de garage te rijden en ja bingo

WB

godverr……hoe erg……….heb met je te doen. Hoop dat ze hem snel en helemaal terugvinden!!!!!goeie moed!!!

voor wat het waard is… ook ik hou mijn ogen en oren open.

Ik voel ontzettend met je mee!
                            Kunnen enkel hopen dat ze hem nog intact terugvinden!!

PPP heb je meer info over dat trackingsysteem dan?
                            Dat lijkt me wel nog wat.

Het zijn wel vijgen na pasen, maar tegenwoordig heb je voor € 500 goede trackingsystemen om je wagen te volgen.

Ik voel zo erg veel met u mee !!!
                                Vreselijk spijtig.

Maar een auto dag en nacht buiten laten staan op één en dezelfde plaats is echt wel een groot risico. Spijtig dat je dat risico hebt durven nemen.
                                En dan nog zonder diefstalverzekering ! Dat kost nu toch echt niet zoveel.

T’is nu te laat voor zulke opmerkingen en daar ben jij niet mee gedient en het laatste wat ik wil doen is je iets verwijten. Ik duim dat ze de wagen snel terugvinden.

stond op mijn parking
                                  geen diefstal verzekering 😥

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.