Help ! Panamera 4 / S / 4S ????

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Help ! Panamera 4 / S / 4S ????

• Maker
    Discussie
  • Beste vrienden,

Wie kan mij helpen ? Enkele maanden terug heb ik in een trieste bui mijn 996 turbo s cabrio verkocht en nu ben ik aan het uitkijken naar nieuw speelgoed 😀

Ik ben al naar verschillende 997 targa of turbo gaan zien maar telkens weer moet ik vaststellen dat mijn 2 zonen van 6 en 10 hier eigenlijk niet comfortabel in geraken :bounce: Blijft eigenlijk alleen maar de panamera over… Mijn 2 kinds zien dat al volledig zitten, maar ik moet nog een beetje wennen aan het ‘schip’ … :censored:

Ik ben gisteren gaan rijden met een panamera4 3.6 en was eigenlijk omver geblazen van de luxe en het rijcomfort van deze wagen. Tevens valt de V6 eigenlijk ook reuze mee maar denk ik dat de 4s of de s iets meer voor mij zal zijn qua power en niet te vergeten ‘sound’

Wie heeft er ervaring met dergelijke wagens en verbruik ? Enige tips / suggesties zijn steeds welkom …

Alvast bedankt,

Koen

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
    • Daarmee wil ik zeggen dat je eens zou moeten gaan kijken met kritische blik. Soms laten mensen (zoals ik) hun zicht nogal eens vertroebelen door “het liefde op ‘t eerste zicht” effect en zie je de negatieve punten niet echt of wuif je ze gewoon weg…. 😳 Dat noem ik de emotionele blik. De rationele is het tegenovergestelde 🙂

[quote=”Harley G” post=190524]Knap! Gaan zien met rationele blik zou ik zeggen :)[/quote]

Waarmee je wat wil zeggen?

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=259383463

Iemand ervaring met deze mensen?

Blijkbaar moet ik toch voorzichtig zijn met allerhande kwaaltjes van de panamera 😳

Knap! Gaan zien met rationele blik zou ik zeggen 🙂

Wat vinden jullie hiervan ? Deze staat in Maasmechelen en ik ga er eens naar gaan kijken …
              image.jpg

[quote=”Yellow Submarine” post=190384]Een Maserati Quattroporte ziet er toch wat minder als een schip uit…[/quote]
                Had ik ook al aan gedacht maar ik heb een tijdje geleden met een maserati grantourismo gereden van een kennis en dat valt toch tegen zulle … Je hebt het gevoel dat de wagen 3 ton weegt en ook veel miserie met de elektronica

De 6 cylinder of de 8 cylinder, een wereld van verschil. Vriend van me heeft een 4S en vanaf het eerste moment dat ik de auto mee had was ik om. Geweldige auto.

suc6 met je zoektocht Koen :up: :coolness:

vind de panamera een keimooie wagen!

het is idd niet de meest geslaagde carrosserie van de designafdeling daar in zuffenhausen. maar heb er ook eens in plaatsgenomen en zelfs vanop de achterbank oogt het zeer luxueus en … zo’n 970 e-hybrid is zakelijk ook nog verantwoord.
                        een CO2 emissie van 71 gr (tov 249 gr bij de GTS!) geeft een aan te geven VVAA van 325 euro per maand, dus kost je 150 euro per maand in de personenbelasting. voor dat bedrag koop je privé nog geen stadsautootje.

Ik heb er nog nooit mee gereden maar wat mij betreft is de Panamera een geweldig mooie auto.

Een Maserati Quattroporte ziet er toch wat minder als een schip uit…

Ik heb een 300pk gehad en dat rijdt wel vlot maar geen sensatie en begon dus ook snel te vervelen .

Sowieso de 400 pk nemen !

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.