Home › Forum › Porscheforum mededelingen › Heren moderators
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door Wim.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”deepee” post=212232]toch even nog snel m’n zegje doen voor de boel op slot gaat:
ik weet uit ervaring, van mezelf en andere forummers die een meeting organiseren, dat je er zelf (niet al te veel) geld bij inschiet.
maar soit, iedere hobby kost geld en je houdt er tenslotte ook leuke vriendschappen aan over. en dat is me dat waard.
als ik voor mezelf spreek, dan is dat de enige echte bedoeling om een forum-RLC (mee) te organiseren.[/quote]deepee, volgens mij vraag jij niet een paar honderd € de man extra voor een treffen.
Wel ff geen appelen met peren vergelijken. :popcorn:ik weet, uit ervaring van mezelf en ook van andere forummers die iets voor PFB-genoten organiseren, dat je er zelf (niet al te veel) geld bij inschiet.
maar soit, iedere hobby kost geld en je houdt er tenslotte ook leuke vriendschappen aan over. en dat is me dat waard.
als ik voor mezelf spreek, dan is dat de enige echte bedoeling om een forum-RLC (mee) te organiseren.Als ik bij een bedrijf info vraag, wil ik er geen 6 maanden op wachten !
Ben hier al lid van het eerste uur en als het hier slecht gaat de boel levend gehouden. Wou met plezier ondersteunen, maar nu….Jammer genoeg zijn er mensen die denken als je een Porsche meeting organiseert dat je daar geld aan verdient en rijk van wordt.
Als je zo denkt, daag ik je uit. Doe het zelf eens ! We praten nadien wel.Ik ben al blij als ik uit de kosten ben.
Soit, voor mij mag hier slotje op. Tenzij de moderators zichzelf graag bezig horen, mag het open blijven.
Ik moet laatste woord echt niet hebben…[quote=”Rufie” post=212222]Als jullie voor alles geld willen, zal het bij mij ook veranderen.
Rufie.[/quote]Pardon ? Voor zover ik weet heeft het Porscheforum nooit een euro ontvangen voor de reclame van je onderneming (zelfs geen donatie), integendeel we hebben dit in zekere mate steeds gesteund, mede door eerdere beloftes die je deed zoals Wim eerder al stelde en die ook hier op het forum openlijk terug te vinden zijn. Bovendien even in onze gebruiksvoorwaarden het volgende doornemen :
[i]9. Reclame:
Om de investering van onze sponsors ten volle te laten renderen staan we op Porscheforum.be geen reclame toe aan bedrijven/personen die het forum niet sponsoren. In een signature, avatar of posting mag geen reclame gemaakt worden voor personen/bedrijven die geen sponsor zijn van Porscheforum Belgie. Dit is een forum dus uiteraard mogen er ervaringen en namen uitgewisseld worden, links of adressen kan je echter beter per PM versturen of deze worden verwijderd.Ben je zelf handelaar, organisator of verkoper dan plaats je géén link naar je site in je handtekening de link naar je site mag in je profiel onder de www button ingevoerd worden.[/i]
Als we ingrijpen hier op het forum dan heeft dat meestal een reden, (bvb een klacht) het gaat niet op dat bedrijf A voor reclame op het forum gaat betalen als bedrijf B dat niet doet. Dat is onhoudbaar. En het wordt helemaal mooi als zelfs gewone leden ons daarop aanspreken.
En ja je kan nu wel stellen dat je bezoek niet commercieel is, en inderdaad de foto’s kunnen een meerwaarde zijn op het forum omdat iedereen dat graag ziet. maar je post het bvb op onze facebookpagina wel als ‘Rufie Events’ en voor zover ik weet is dat wel commercieel.
Zijn we geldwolven ? helemaal niet want dan zouden we het ganse forum vol reclame zetten… Maar gelijkheid moet er wel voor iedereen zijn… Per slot van rekening doe jij je events ook niet uit barmhartigheid… toch ?
Whooow, kort lontje.
Ik wist niet dat een evenementen bureau kon bestaan door alles weg te geven, dus zal dan wel in prijs meegerekend zijn. 😉
Heb het je net uitgelegd via de mail en is niet van vandaag of gisteren dat we je er al op aangesproken hebben.
Maar beslissing ligt bij jou. 💡Dat het nu toevallig een post is waar je foto’s post en als bezoeker geweest bent is dan jammer, maar je vorige posten waren meestal commercieel ingesteld en moest ook voor betaald worden, dus in mijn ogen gewin uit een forum halen zonder zelf iets te doneren of sponseren.
Als bezoeker naar de Ring gaan en mensen laten meegenieten van wat Porsche foto’s is commercieel.
Het is hier ver gekomen op dit forum.
Als ik iets organiseer en er wordt voor gratis eten en drinken gezorgd, dan wordt er niet geklaagd.
Als jullie voor alles geld willen, zal het bij mij ook veranderen.Rufie.
Jij post het ik niet, dus krijg je nu openlijk antwoord.
Is maar 1 moderator voor de gewone posten en dat ben ik.
Check je mailbox, en dit na meerdere mail wisselingen waar ik om iets gevraagd had en je beloofd had er iets aan te doen, maar nog steeds niks ondernomen. 💡
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.