Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › Het begint weer…
- Dit onderwerp bevat 88 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 10 maanden geleden door Erwin.
-
De Nismo gaat de deur uit en de 718 wordt daily.
Zoek nog een goedkoop autoke voor de vuile jobkes.
@ David…shure…ledenvergadering zeker.
Gisteren geprobeerd om de phone app te koppelen, maar lukt niet…
Ik hoop dat de 718 beter gaat werken dan die app.Met de hulp van phillippe van Raes Racing de phone gekoppelt.
Nu toch al wat ritjes gemaakt en PDK went al aardig…soms nog neiging om de koppeling in te trappen bij nadering van rood licht :bounce:
Gaspedaal gaat al wat dieper af en toe….wat een kracht vanaf 2000 toeren…:hail:
Ik heb op de wawei de app Coyote geinstaleerd… Werkt perfect…maar waar instaleer je die phone???:think:[quote=”Rollie” post=269467]plaats mijne coyote in de linkercupholder die ik aanspan….geen probleem[/quote]
Gisteren heel de dag bezig geweest met de auto in de was te zetten, het leder te behandelen en de displays in te stellen.
Vandaag het eerste echte ritje gemaakt, en bevalt echt goed.Met het weer de laatste tijd niet zoveel gereden, maar al een negatief kantje gevonden.
Wanneer je bij slecht weer wil uitstappen hangt je broekspijp geheid vol smurrie….:evil:
Waarschijnlijk is het hier door de meesten geweten, maar toch iets gevonden wat ik niet wist….wanneer je stopt bv aan een rood licht hield ik steeds mijn voet op de rem.
Wanneer je echter effe doordrukt kan je de rem lossen en blijft de auto mooi staan.[quote=”993″ post=272706]Met de hulp van phillippe van Raes Racing de phone gekoppelt.
Nu toch al wat ritjes gemaakt en PDK went al aardig…soms nog neiging om de koppeling in te trappen bij nadering van rood licht :bounce:
Gaspedaal gaat al wat dieper af en toe….wat een kracht vanaf 2000 toeren…:hail:
Ik heb op de wawei de app Coyote geinstaleerd… Werkt perfect…maar waar instaleer je die phone???:think:[/quote]https://www.suncoastparts.com/product/PKPM0104.html
Dit zit er een mooi systeem uit.
Groeten,
FracIk heb een gelijkaardige iPhone (universeel eigenlijk) houder in mijn 981 Cayman. Dat gaat dus niet passen op een 718 aangezien het scherm anders uitgevoerd is…
Inderdaad mooi compact.
Onderussen heb ik deze gevonden[quote=”Yellow Submarine” post=273883]Ik heb een gelijkaardige iPhone (universeel eigenlijk) houder in mijn 981 Cayman. Dat gaat dus niet passen op een 718 aangezien het scherm anders uitgevoerd is…[/quote]
Kan kloppen, maar ik zag dat het voor cayman/boxster tot 2019 zou werken (zeggen ze bij uitleg), maar ben geen kenner.
Kijk ook eens naar video rond 4:15.
Grtz,
Frac^^ik heb deze. Gek genoeg zou die ook voor de 718 passen maar ik zie niet hoe. Er wordt niets geschroefd, de houder wordt gewoon tussen scherm en frame ingeschoven en past klemmend.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.