Het forum in 2015…

Home Forum Zeverhoekje Het forum in 2015…

• Maker
    Discussie
  • Ik heb hiervoor geen toestemming gekregen van de Mods, en ik heb er ook geen gevraagd.
    Maar zo tegen het einde van jaar vind ik dat elkeen van ons even moet nadenken over een donatie aan het forum.

Ik zou het niet alleen doen om de Mods een goed gevoel te geven en hun zodoende aan te moedigen om het gratis en belangeloos werk dat ze doen te blijven verderzetten, maar ook om dit forum in leven te houden!

Nogmaals, dit is een initiatief van mijzelf, als je wil schieten, doet dat dan maar op mij!

Nu moet elkeen maar zelf uitmaken of hij/zij het doet of niet! Ik zie jullie toch allemaal even graag! :relaxman:

Denk even na wat het forum voor je waard is : een koffie, een pizza, een pak friet, een halve naftbak, een hele naftbak…..?

Donaties kunnen wel niet in natura gedaan worden, wel via Visa en het is heel gemakkelijk!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 109)
    • [quote=”OscarTango” post=188498]Hoelang duurt het ongeveer eer de donateur-sticker aan je profiel wordt toegevoegd ? :engeltje:[/quote]

Bij mij duurde het een kleine week, je rode loper ligt hier nog altijd hoor!

Maar wat zie ik onder je naam, die foto : bingo?????

Hoi Jorge,
        Geweldig bedankt. Het doet extra plezier als een fresh boarder het belang van het voorbestaan reeds correct inschat!!! :respekt: :respekt: :respekt: :drink: :first:

En wat je andere vraag betreft…Italiaans is niet zo moeilijk he

image_2014-12-12-2.jpg

en mijn kennis van Porsche zou ik ook niet overschatten, ik heb ‘m nog niet zo lang en betrap mij er nog herhaaldelijk op dat ik mijn sleutel in mijn rechtse hand heb als ik wil starten… 😳 😳

Maar serieus nu: als je denkt dat ik iets kan doen, laat het maar weten!!!

Hoelang duurt het ongeveer eer de donateur-sticker aan je profiel wordt toegevoegd ? :engeltje:

Sensa911 schreef :
            Voor diegene die de donatieknop nog niet gevonden hebben … die staat tussen “mijn onderwerpen” en “profiel”.

De knop werkt is zijdezacht en werkt perfect!

Deze bijdrage komt van Jorge
            [i]Ik heb de donatieknop ook gevonden Sensa911 – storting is gebeurd
            Hopelijk mag ik in de toekomst (bij een eventuele aankoop vanuit Italië, wie weet??) van je kennis van P en Italiaans eens gebruik maken[/i]

Verdikkeme Wes, was jij dat die aan onze slaapkamerdeur stond te luisteren? :mrgreen: 😳

image_2014-12-12.jpg

Geweldig bedankt voor al je schriftelijke en nu ook financiele bijdrage!!! :first: :first: :first: :respekt: :respekt: :respekt:

Gedaan wat ik moest doen… met plezier. 😉 :up:

Ok, ter info, wij zitten in de profilering, vindbaarheid en conversie … :wtf:

Nog ff over de inspiratie op het forum. ten eerste heb ik m’n P nog, omdat het hier en op de meetings zo gezellig kan zijn. Ten tweede, weet niet meer wie, maar er is iemand met een bijschrift over hobby en werk.

No kidding, ik ben gericht aan de slag gegaan en heb nu van een ‘gezonde interesse’ m’n beroep gemaakt en dan blijf je dus aan de gang, from rise till dawn.

Persoonlijke dank in deze aan de inspirator met dat mooie bijschrift, en de virologen op het forum natuurlijk! *luv

En nog een vraagje aan PDS. Ik heb afgelopen zomersproetjes efkes vluchtig aan tafel gezeten met iemand met een hele snelle scherpe speedboot en een poes op het voordek. Was jij dat nou, zo niet, wie was dat dan wel???

[quote=”deepee” post=188157]mijn bijdrage is ook vertrokken. mits transit via een luxemburgse belastingconstructie denk ik dat PFB er netto bij gebaat is :engeltje:[/quote]

Ik heb even met Jean Claude J gesproken, hij vraagt 10 procent.

image_2014-12-10.jpg

En als hij ze niet krijgt …

image_2014-12-10-2.jpg

Toen ik zei dat we zouden komen protesteren met heel het forum, was zijn reactie

image_2014-12-10-3.jpg

Kortom, ‘t is geregeld… bruto=netto voor het PFB

Merci Deepee :respekt: :respekt: :respekt: :up: :up: :up:

[quote=”mcklusky” post=188097]

@PDS
                      Trading, een sponsor moet affiniteit hebben met Porsche of zijn producten moeten Porsche gerelateerd zijn, .[/quote]

Je gaat niet door de sponserkeuring geraken… een *porsche trekt de kasseien uit de grond, jouw bedrijf steekt ze erin. Volgens mij een schoolvoorbeeld van tegengestelde belangen!! :mrgreen:

mijn bijdrage is ook vertrokken. mits transit via een luxemburgse belastingconstructie denk ik dat PFB er netto bij gebaat is :engeltje:

Yoehoe! :happydance: ik had het nog ni gezien….

:drink:
                            Uw donatie is gelukt pesies :mrgreen: :first:

Hangt ervan af voor wat hé Mush. Voor ene pot verf rij ik niet naar Lommel.
                              Voor 4 nieuw banden, op een zomers dag…met plezier :drink:

Ik ook, zelfs al moest ik er half Belgie voor doorkruisen 😈 8)

Ik hoop dat mijn donatie uiteindelijk terecht is gekomen…..was mijn eerste Paypal ervaring… :think:
                                  Het idee van Ghost lijkt me wel wat. Als ik bij een actief forumlid dezelfde service (lees kwaliteit, competitieve prijs, hulp enz.) krijg als bij een niet forumlid, zal ik eerder geneigd te zijn om naar het forumlid te gaan. (Indien ik hiervoor niet half België moet doorkruisen tenminste)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 109)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.