Het forum in 2015…

Home Forum Zeverhoekje Het forum in 2015…

• Maker
    Discussie
  • Ik heb hiervoor geen toestemming gekregen van de Mods, en ik heb er ook geen gevraagd.
    Maar zo tegen het einde van jaar vind ik dat elkeen van ons even moet nadenken over een donatie aan het forum.

Ik zou het niet alleen doen om de Mods een goed gevoel te geven en hun zodoende aan te moedigen om het gratis en belangeloos werk dat ze doen te blijven verderzetten, maar ook om dit forum in leven te houden!

Nogmaals, dit is een initiatief van mijzelf, als je wil schieten, doet dat dan maar op mij!

Nu moet elkeen maar zelf uitmaken of hij/zij het doet of niet! Ik zie jullie toch allemaal even graag! :relaxman:

Denk even na wat het forum voor je waard is : een koffie, een pizza, een pak friet, een halve naftbak, een hele naftbak…..?

Donaties kunnen wel niet in natura gedaan worden, wel via Visa en het is heel gemakkelijk!

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 109)
  • PDS

Dat is waar Geert !

Maar de mensen die dan registreren zullen dan ook automatisch regelmatig on-line komen en iets posten.

Nu zijn er zoveel gebruikers, maar steeds dezelfde groep posters ….

Maar ik begrijp zeker en vast wel dat het misschien een gevoelig punt is … 😳

:engeltje: :engeltje:

De dag dat je het verplicht betalend ga maken, zullen er veel afvallen.
        Ieder moet maar voor zichzelf uitmaken of hij iets wil storten en hoeveel.
        Mijn bijdrage is geleverd en dit uit sympathie voor de eigenaar en moderators die er geheel vrijwillig zeer veel tijd (en soms wat geld) insteken.
        Je vindt hier waardevolle info ivm de Porsche, heb al leuke mensen mogen ontmoeten dankzij het forum, heb ook al andere mensen kunnen gelukkig maken via het forum (oldtimers 4 specials, benefiet) en we mogen al eens lachen….. :up: Dat is mij jaarlijks wel een naftbakje waard. Gelukkige staan de brandstofprijzen op hun laagste niveau sinds 4 jaar! :mrgreen:

PDS

5965 geregistreerde gebruikers aan pakweg 10euro …. :think:

Waarom geen tarief maken zoals een club, met dan bvb jaarlijks etentje/clubavond.

Dan bvb 100 euro per man/jaar, als forum dan ergens iets kan regelen voor etentje, houden ze er nog iets moois aan over…
          en iedereen moet eten he :first:

Is maar een idee natuurlijk :drink:

[quote=”mark986″ post=187800]Die zit op het vliegtuig naar altea of milaan…. Ze mocht nog kiezen ook :happy:[/quote]

Huuu, Mark. Hier is ze niet aangekomen… dus zit ze bij jouw.

Foto’s Foto’s!! Foto’s!!!!!

😆 :mrgreen: … ik heb met deze enkele posts al meer gelachen dan gisterenavond met de zaalshow van AA op TV

:relaxman: :happydance: :ass: en meer heb ik er niet over te zeggen :engeltje:

Die zit op het vliegtuig naar altea of milaan…. Ze mocht nog kiezen ook :happy:

[quote=”Harley G” post=187787]Sensa, ze zijn hier toch per ongeluk terechtgekomen. Heb ze net binnengelaten dus ga je me hier een paar uurtjes moeten missen op het forum! Ciao! :salut:[/quote]
                    Niet vergeten dat uw vrouw meeleest hé Harley!? :sarcastisch :mrgreen:

Aan alle donateurs: :respect2: :respect2: :respect2:

“oesje” Harley vond een raar poesje :mrgreen:

harleycat.jpg

[quote=”john.beton.” post=187788]:happy: vrienden die zo rondlopen zijn meestal omgebouwd naar kelly. :mrgreen:[/quote]

Shuuut John, stillekes.. Harley komt daar na nu minuut of 10 wel achter! Of hij gaat rap terug zijn op het forum of… zitten gaat wat moeilijker zijn morgen, dan rijdt ’em met een dik kussen onder zijn “zitvlak” :happy: :happy: 😉

[quote=”OscarTango” post=187776]Als nieuweling ga ik hier nog veel leren, dus heb ook maar even wat gestort :-)[/quote]

Helaba Oscar Tango. Volgens mij staat ge wat kennis betreft toch niet vanachter.
                          Ik heb nog wel een boodschap van de Mod’s

image_2014-12-08-2.jpg

Merci Oscar Tango! We leggen de rode loper uit voor binnenkomers als jij :up: :up: :up: :respekt: :respekt: :respekt:

reactie op het bezoek dat Harley nu heeft :

Hi hi hi, jij gaat verschieten als ze morgen “incasso” komen doen, voor bewezen diensten :happy: :happy: :happy: Geniet ervan! Enne, pas stoppen als ze allemaal content zijn he!! :happydance:

:happy: vrienden die zo rondlopen zijn meestal omgebouwd naar kelly. :mrgreen:

Sensa, ze zijn hier toch per ongeluk terechtgekomen. Heb ze net binnengelaten dus ga je me hier een paar uurtjes moeten missen op het forum! Ciao! :salut:

[quote=”Harley G” post=187769]Donation accomplished! :up: :first:[/quote]

Allez Harley, nu hebt gij die storting aan het forum toch gedaan, verdikkeme toch!!! Die Oekraiense vrienden heb ik net afgebeld, ze hadden een verzetje nodig, het was zo lang geleden en nu zijn ze heel erg teleurgesteld… en ze trappen het af. Ik heb een paar vrienden minder. Hier nog even een foto!

image_2014-12-08.jpg

Merci Harley!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 109)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.