Het forum in 2015…

Home Forum Zeverhoekje Het forum in 2015…

• Maker
    Discussie
  • Ik heb hiervoor geen toestemming gekregen van de Mods, en ik heb er ook geen gevraagd.
    Maar zo tegen het einde van jaar vind ik dat elkeen van ons even moet nadenken over een donatie aan het forum.

Ik zou het niet alleen doen om de Mods een goed gevoel te geven en hun zodoende aan te moedigen om het gratis en belangeloos werk dat ze doen te blijven verderzetten, maar ook om dit forum in leven te houden!

Nogmaals, dit is een initiatief van mijzelf, als je wil schieten, doet dat dan maar op mij!

Nu moet elkeen maar zelf uitmaken of hij/zij het doet of niet! Ik zie jullie toch allemaal even graag! :relaxman:

Denk even na wat het forum voor je waard is : een koffie, een pizza, een pak friet, een halve naftbak, een hele naftbak…..?

Donaties kunnen wel niet in natura gedaan worden, wel via Visa en het is heel gemakkelijk!

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 109)
    • [quote=”WES-RS” post=187621][quote=”mcklusky” post=187610]Het is zo zeldzaam dat er donaties zijn… [/quote]

Dit is eigenlijk best wel triest om te lezen… 🙁

Wel een super idee van Sensa om dit topic te starten.
      Met een positieve aanmoediging doet hij ons aanzetten tot een storting. :up:

Zal dus ook weer mijn bescheide bijdrage leveren. ;)[/quote]

Merci Wesley!

Hey, en het leven is veel te kort en te schoon (niet altijd, ik weet het, maar toch… “live is what you make it” of hoe zeggen ze dat?) om triestig te zijn!!

En gij maakt mij blij!

Merci Bedankt Grazie voor de steun!! :up: :up: :up: :respekt: :respekt: :respekt:

[quote=”deepee” post=187627]ik deel op PFB al heel veel, dus waarom ook niet nog m’n portefeuille …[/quote]

Hi Deepee,

Jij deelt ontzettend veel kennis en kunde met het forum. Ik had jouw nooit durven vragen om storten!! Dank U wel voor het positief reageren!

Aangezien ik geen kennis kan delen had ik eerst het idee om mijn lichaam te delen. Mijn vrouw was niet akkoord. Ze heeft een exclusiviteitscontract zegt ze. Ik heb nog geprobeerd om dat even te laten opschorten ze was niet akkoord om te tekenen.

Toen kwamen er argumenten in de trant van, “gij kunt dat toch niet aan…ge gaat U forceren, ge gaat platvallen, ge gaat pillen moeten nemen, hele en geen halfkes…etc”. Ik vond dat allemaal blablabla…

Uiteindelijk heeft ze de spiegel gepakt en mij ervoor gezet… tja, ik heb dan toch maar mijn Visa kaart gepakt….

Merci Deepee en stort niet teveel he! We zijn met veel die ervoor kunnen zorgen dat dit forum kan blijven doorgaan! :up: :up: :up: :respekt: :respekt: :respekt:

Als nieuweling ga ik hier nog veel leren, dus heb ook maar even wat gestort 🙂

Donation accomplished! :up: :first:

ik deel op PFB al heel veel, dus waarom ook niet nog m’n portefeuille …

Bedankt Sensa voor het vertrouwen en de lichte druk van de vrienden uit Oekraïene. :mrgreen:
                Muschroom, Sensa is een man die zijn wereld kent…. 😆

[quote=”mcklusky” post=187610]Het is zo zeldzaam dat er donaties zijn… [/quote]

Dit is eigenlijk best wel triest om te lezen… 🙁

Wel een super idee van Sensa om dit topic te starten.
                  Met een positieve aanmoediging doet hij ons aanzetten tot een storting. :up:

Zal dus ook weer mijn bescheide bijdrage leveren. 😉

[quote=”john.beton.” post=187541]@mcklusky: heb laatst met mijn 120€ gold gekregen.
                    en forumleden wat is nu nog 10€ per maand :engeltje:[/quote]
                    @ John, ik schreef eerder vandaag ‘als ik me niet vergis’ als ik morgen aan mijn buro zit zal ik het verslag van die vergadering er even bij nemen, en dan weet ik het zeker 😉 Het is zo zeldzaam dat er donaties zijn dat ik telkens er een donatie is ga kijken… en … ik onthoud die rangen niet… maar morgen kom ik hierop terug met zekerheid 😉

Jullie zijn te slim voor mij. Ikvraag het wel even aan de kids… deze situatie geldt ook voor mezelf :loser:

image_2014-12-07-2.jpg

Juist!

Maar de foto’s die ik zelf neem met mijn Olympus laad ik gewoon in iPhoto op de iMac. Dan staan alle foto’s direct rechtop.

Je foto openen in Windows viewer (of een ander fotobewerkingsprogramma), eens naar rechts kantelen, eens naar links kantelen en dan saven :salut:

in het echt nog schoner, wat niet van zijn baas kan gezegd worden :think:
                            Hoe doe je dat eigenlijk?

Senza_2014-12-07.jpg
                              Anders krijg ik nekpijn!

Mooie auto trouwens!

[quote=”john.beton.” post=187541]@mcklusky: heb laatst met mijn 120€ gold gekregen.
                                en forumleden wat is nu nog 10€ per maand :engeltje:[/quote]

John Beton, ik heb Mc Klusky een pm gestuurd met de vraag de vergissing recht te zetten. Even geduld.

Je andere vraag… oeps… ik stond daarstraks mijn *porsche grondig te poetsen en keek even naar al de middeltjes die er stonden en de prijsetiketten daarop… .Die *porsche blinkt dankzij The Eagles, Fleetwood Mac, mijn zweet en … vooral de tips van het forum. Ahwel, ik stort nog een beetje bij!

Ik steek donateur PDS gewoon voorbij en dit lekkere, fluweelzachte en blinkende achterste gaat die zien verdwijnen aan de horizon!! Zet je zonnebril maar op! :coolness:

image_2014-12-07.jpg

Harley al irl ontmoet en toch nog op ‘t forum durven komen? :sarcastisch :mrgreen: :respekt:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 109)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.