Het forum in 2015…

Home Forum Zeverhoekje Het forum in 2015…

• Maker
    Discussie
  • Ik heb hiervoor geen toestemming gekregen van de Mods, en ik heb er ook geen gevraagd.
    Maar zo tegen het einde van jaar vind ik dat elkeen van ons even moet nadenken over een donatie aan het forum.

Ik zou het niet alleen doen om de Mods een goed gevoel te geven en hun zodoende aan te moedigen om het gratis en belangeloos werk dat ze doen te blijven verderzetten, maar ook om dit forum in leven te houden!

Nogmaals, dit is een initiatief van mijzelf, als je wil schieten, doet dat dan maar op mij!

Nu moet elkeen maar zelf uitmaken of hij/zij het doet of niet! Ik zie jullie toch allemaal even graag! :relaxman:

Denk even na wat het forum voor je waard is : een koffie, een pizza, een pak friet, een halve naftbak, een hele naftbak…..?

Donaties kunnen wel niet in natura gedaan worden, wel via Visa en het is heel gemakkelijk!

4 reacties aan het bekijken - 106 tot 109 (van in totaal 109)
    • Ik heb ook niet op je oproep gewacht Ronny, prachtig initiatief trouwens :up:

@ Yellow Submarine : ik heb het gezien :up: :up:

@ Targa84 : altijd welkom in Milaan! Zoals reeds geschreven wij hebben nog een kamer met een kleine badkamer vrij!

Maar een tip : blijf met je *porsche weg uit Centrum Milaan. Kom hem bij ons op de (bewaakte) parking zetten en wij zorgen er wel voor dat je in het Centrum geraakt. Je gaat een stuk geruster zijn! En als je je vrouw/vriendin meebrengt … ze kan alleen maar lingerie kopen want veel koffer is er niet :mrgreen: :mrgreen: Als dat niet niks is om naar uit te kijken! 😉 Dus stort niet teveel en zorg dat je nog wat overhebt … :think:

Dit geldt trouwens ook voor andere forumgebruikers die op weg naar het Zuiden (of Garda) een tussenstop willen maken in Milaan!

sensa
          ik wil op je schieten maar dan moet ik helemaal naar milaan
          dan kan beter maar donatie aan het forum
          goed idee
          :drink:

Ik heb niet op je oproep gewacht! Alleen al de info die hier zomaar voor het rapen ligt is onbetaalbaar.

Via Paypal is het trouwens nog gemakkelijker.

4 reacties aan het bekijken - 106 tot 109 (van in totaal 109)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.