het is zover

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen het is zover

• Maker
    Discussie
  • Ben supercontent met de aanschaf vandaag van een……..997 met 23000 km……… euh….euh….TURBO ❗ dan maar .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 99)
  • ken

zelfde hier, doekje erover en aan de lader….

Anoniem

De mijne komt niet eens buiten als ‘t regent (ook niet in de zomer). Staat dus idd binnen met batterijke goed aangesloten op den druppel lader… :mrgreen:

De mijne staat ook binnen van oktober .
          Het kriebelt echt , maar zolang het weer niet beter wordt blijft ze onder haar dekentje rusten .
          Gelukkig is het geen straf om met de daily te rijden

Hij staat lekker te blinken in de garage, bij mij kietelt het toch wel hem weer een keer te kunnen uithalen als het droog weer is en de pekel van de baan gespoeld is.

mvg

[quote=”jokke”:3uphpr2l]Zijn er nog porschisten die met hun wagen niet buiten komen in deze winterse teringpekeltoestanden 👿 👿 of ben ik de enige ❓ [/quote]

Elke dag door weer en wind, zelfs de zomervelgen al terug gestoken 😆

De mijne heeft tot mijn zeeeeerrr grote spijt ook garagearrest. 🙁 ( (

Zijn er nog porschisten die met hun wagen niet buiten komen in deze winterse teringpekeltoestanden 👿 👿 of ben ik de enige ❓

Zo is het .
                    En een leuke stopplaats hier voor een hapje , drankje en babbeltje 😉

[quote=”911-lover”:1lqr7vj1]Fotootjes in Hasselt Centrum .
                      Niet ver van thuis .
                      Je moet als je een toertje maakt maar eens langskomen in Wellen .
                      Supermooie wegjes hier 😉 [/quote]

Smalle wegjes tussen de fruitbomen…..en vooral weinig verkeer.

Fotootjes in Hasselt Centrum .
                        Niet ver van thuis .
                        Je moet als je een toertje maakt maar eens langskomen in Wellen .
                        Supermooie wegjes hier 😉

Anoniem

[quote=”Der Ferry”:3ia8k4ge]
                          de 996 vond ik de lelijkste 911 ( aan de 2dehands prijzen te zien zijn er nog die er zo over denken 😕 ) [/quote]
                          Euch, dat jij dat de lelijkste vind is je goed recht, en gelukkig verschillen smaken. Maar concluderen uit de lage 2e handsprijzen dat iedereen ze lelijk vind is een verkeerde redenering – volgens mij althans toch.
                          Er zijn van een 911 model nooit zoveel exemplaren verkocht als van de 996, dus daaruit concludeer ik dat er velen zijn die hem wel mooi vinden. Bovendien zijn de lage 2de handsprijzen volgens mij gevolg van 1) net die hoge verkoopsaantalen en 2) de slechte reputatie van de motor en 3) een logische evolutie van 911 prijzen. Ook 964 heeft ooit zo “goedkoop” geweest. Daarna zijn de prijzen van die laatste terug gestegen. Het is natuurlijk wel de vraag waar de prijzen van de 996 zullen stabiliseren. 🙄

Nog een paar schoon fotokes.

ken

amaai blink blink
                              sjieeeeeeke wagen!!!!!!
                              altijd al geweest natuurlijk 😉 )

Idem, ikvindt de 996 fase2 zeer mooi. In 4S look is het naar mijn mening één van de mooiste Porsche’s ooit!

Ik was ook van die mening sinds de 996 gekomen is , doch ik moet toegeven dat ik de laatste jaren deze wagen steeds mooier begin te vinden en zo zelfs dat ik erover nadenk om eind volgend jaar misschien wel een 996 als daily ga nemen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 99)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.