Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Het is zover , "hij" is er
- Dit onderwerp bevat 91 reacties, 37 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 7 maanden geleden door Anoniem.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Anoniem26 april 2007 om 22:48
Filmpjes bekijken gaat moeilijk. Ik gebruik nog altijd een modemke en das nogal traag voor films. Tja, ben nog van de oude stempel hé…
Dit filmpje al gezien Chris ?
[quote=”Scoobyfun”:lzgj44ff]De wagens die trouwens in de grindbak belanden, die worden er ook vrij lomp weer uitgetrokken 😯 Die kerels kijken echt naar niks 🙄 [/quote]
Die in de grindbak belanden tijdens zo’n evenement zijn diegene die denken dat ze een race aan het rijden zijn en vergeten dat ze (nog wel) met andermans kinderen aan het rijden zijn.
Zulke stoten halen ze nog niet eens uit als hun eigen kinderen erin zouden zitten.
2 jaar geleden zo’n pipo voor me gehad met een Integrale die (vanwege onervaren en dus vergat dat bij je eerste ronde je banden en remmen nog niet optimaal werken) dacht dat hij de eerste chicane snelkon nemen. Gevolg rechtdoor en ik werd ondergehageld door stenen en benzine (“ja ik weet dat mijn dop niet goed afsluit” was zijn repliek)
Tegenover zijn vrienden verhaalde hij eerst dat ik de deur zou dichtgooien (ik kon niet meer naar rechts en liet plaats vrij) toen ik erbij kwam en een paar van die mensen kende was zijn verhaal ineens anders en gaf hij toe een fout gemaakt te hebben.
Ik ben blij dat we nu in een apparte sessie rijden waar deze cowboys” niet in meerijden.ik kan je de folie leveren en de installatie is zoals window tinting met folie maar dan langs de buitenkant. ik heb het materiaal zelf besteld en de man die mijn anti-steenslag folie is komen plaatsen komt dit ook even doen.
Voor een clearplex installatie reken met een 200 euro per auto.
Een peuleschil in vergelijking met een nieuwe voorruit.
Zelfs een ster herstellen bij carglass kost al rond de 100 euro.[quote=”993S”:2q5x1ujp][quote=”Scoobyfun”:2q5x1ujp]Dat is wel een groot voordeel, dan heb je alleen nog de voorruit die stuk kan gaan …
[/quote]Toch niet , bekijk dit maar is :
http://www.clearplex.com
Dit zit er bij mij ook op.[/quote]😯 😯
Werkelijk aan alles gedacht, dat noem ik nu eens echte perfectionist 8)
Diegene die je 996 4S koopt zal toch ook wel een perfecte wagen hebben ❗
Moest je ooit je RS wegdoen, geef maar een seintje 😀
[quote=”993S”:1srbu9wp]Toch niet , bekijk dit maar is :
http://www.clearplex.com
Dit zit er bij mij ook op.[/quote]nou, dit is knap!
enig idee van richtprijzen, Denis?[quote=”Scoobyfun”:qcozq1y5]Dat is wel een groot voordeel, dan heb je alleen nog de voorruit die stuk kan gaan …
[/quote]Toch niet , bekijk dit maar is :
http://www.clearplex.com
Dit zit er bij mij ook op.Anoniem14 april 2007 om 23:34Er zijn hier ondertussen genoeg redenen opgenoemd (die ik inmiddels al wist) om ook op vroemdag NIET met m’n troetelbeestje op Zolder te gaan rijden. Ik neem de 951 wel, evt. voor de helft van de tijd want Koen heeft er evenveel recht op. 😉
Maarre… jullie hebben wel nog niet alles vernoemd. Er zijn wel wat kids bij die liefst zo rap mogelijk gaan. Maar af en toe zit er ook wel eens eentje bij die je wagen begint onder te k*tsen…
Tja, ‘t is gratis rijen maar ge moet er soms ook wat voor over hebben hé… 😕Dat is wel een groot voordeel, dan heb je alleen nog de voorruit die stuk kan gaan …
Als je een beetje voorzichtig bent scheelt het ook al veel uiteraard.De wagens die trouwens in de grindbak belanden, die worden er ook vrij lomp weer uitgetrokken 😯 Die kerels kijken echt naar niks 🙄
Was er veleden jaar ook bij en idd , soms is het uitkijken geblazen.
Ik heb regelmatig auto’s in de grindbak zien zitten.
Maar alles wat steenslag gevoelig is zit ingepakt in speciale folie (venturshield) dus dat zou nog meevallen.[quote=”993S”:3cnbncd4][quote=”Carrera4s”:3cnbncd4]
Los daarvan @ Denis : aan je poetswerk te zien 😯 zal je deze prachtkar maar zelden van stal halen ? Ga je er eens mee op circuit ?[/quote]Circuit zou kunnen maar dan iets a la vroemdag of zo , zeker niet om hem af te beulen. Maar denk niet dat ik het zal doen.[/quote]
De vroemdag is tegenwoordig wel een veilige manier om op het circuit te kunnen rijden (veel veiliger dan tijdens het vrij rijden), maar het nadeel is dat ze daar helemaal niet om de wagens geven.
Als er grind op de baan ligt door een schuiver, wel, dan laten die baancommissarissen het gewoon liggen 🙄En ik kan je verzekeren, het is pijnlijk als je wagen plots bekogeld wordt door stenen 😕 shock:
Bij mij bleef de schade beperkt maar ik heb eens het resultaat daarvan gezien op de voorkant van een nieuwe Lotus, en dat was echt niet netjes 🙁[quote=”Number1″:a9wr02rb]Seg Denis als ge toch zo graag kuist…de mijne moet echt een s gekuist worden…hoeveel vraagt ge per uur? 😀 [/quote]
PM me dan maar , ik ben goed maar duur 😀
[quote=”Setakira”:1y8vvk10]Ik denk dat diegene die kan garanderen dat er in zijn Porsche rit geen water of stofweggetjes zitten, dat die eens een GT3 RS mag verwelkomen aan start en stopplaats 🙂 [/quote]
Gij kent me al goed he Sebastiaan , je uitleg klopt.
Alleen is het zo slecht in en uit-stappen voor de vragen te beantwoorden.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.