Hé hé..zou ik al moeten gaan twijfelen met m’n 997 S aankoop! hihihi.
Maar even terug te komen op die folie.
Ik heb onlangs ergens op Youtube ‘n filmpje gezien waar ze ‘n grijs kleurige wagen hebben overfolied tot ‘n legergroene…maar daar werd alles afgeschroefd, spiegels, ruitenwissers, lampen enz…en de gehele auto werd gedaan, nu heb ik er ook eentje gezien in real, ‘n grijze met die deelfolie erover, maar ik vond het vreselijk, halverwege je motorkap ‘n vreselijke folierand…vandaar m’n uitkijk, naar ‘n volledige motorkap overtrek….lijkt me mooier, maar ik kan me vergissen é.
Verder zou ie toch de lichte steenslag mogen opvangen, volgens de foto’s op de website, zouden er zelfs lichte schuur gebeuren niet tot de lak doordringen…
Ik zit nog te wikken en wegen, wat ik met m’n black one metalic zou aanvangen, nu is ie nog puntgaaf, maar ik voel de bittere pil al in m’n keel als ik ‘n steentje hoor tikkelen….en de brede achterspatborden lijken me ook aan steentjes, opgeworden door de voorwielen in bochten, onderhevig te zijn.
Tja, je hoort het al é…er zullen voor mij geen ala RUF steengroeve acties aan te pas komen!
Greets and drive in your car and not in your dreams!