Het is zover, "hij" is er (part 2)

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Het is zover, "hij" is er (part 2)

• Maker
    Discussie

• 993S
    Deelnemer

Vandaag is het zover , mijn nieuwe tuut is toegekomen.
      Wat fotokes van bij de dealer helemaal klaar om mee naar huis te gaan.
      De pre-delivery prep is helemaal gedaan.
      Kuisen , stickers en bescherming verwijderen doe ik thuis zelf , wat je zelf doet doe je meestal beter 8)

sticker wordt in o.h. boekje gekleeft:

cadeau van dealer :

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 84)
      • 👿 👿 👿 Ik heb juist hier even alle pagina’s overgelopen, daarna mijn toetsenbord en scherm terug gedweild na al die kwijl en dan beginnen vloeken. En daarna mijn goede voornemens om het iets rustiger te gaan doen laten schieten. Een 997TT staat nu terug op nummer één van mijn verlanglijstje. Dennis gij doet ne mens iets aan 😆 😉 (en mijn vrouw want die gaat nu weeral maandenlang gezaag aan hare kop hebben. Het was al erg nadat ik bij Verellen was geweest voor het onderhoud)

En ik weet al wie mij mag komen bezoeken nadat de 996 4S naar de carrossier is geweest > http://www.motorvizi.com/

Ik heb de wagens gezien bij 993S.

Het stoppen van de folie net onder het midden van het kofferdeksel is omdat ze nog geen folies hebben met de breedte van het ganse kofferdeksel.

Op afstand zie je er niets van maar van dichtbij zie je de rand natuurlijk wel. Hetgeen op de koplampen en ruit wordt geplakt, daar heb je geen randen.

Hé hé..zou ik al moeten gaan twijfelen met m’n 997 S aankoop! hihihi.
            Maar even terug te komen op die folie.
            Ik heb onlangs ergens op Youtube ‘n filmpje gezien waar ze ‘n grijs kleurige wagen hebben overfolied tot ‘n legergroene…maar daar werd alles afgeschroefd, spiegels, ruitenwissers, lampen enz…en de gehele auto werd gedaan, nu heb ik er ook eentje gezien in real, ‘n grijze met die deelfolie erover, maar ik vond het vreselijk, halverwege je motorkap ‘n vreselijke folierand…vandaar m’n uitkijk, naar ‘n volledige motorkap overtrek….lijkt me mooier, maar ik kan me vergissen é.
            Verder zou ie toch de lichte steenslag mogen opvangen, volgens de foto’s op de website, zouden er zelfs lichte schuur gebeuren niet tot de lak doordringen…

Ik zit nog te wikken en wegen, wat ik met m’n black one metalic zou aanvangen, nu is ie nog puntgaaf, maar ik voel de bittere pil al in m’n keel als ik ‘n steentje hoor tikkelen….en de brede achterspatborden lijken me ook aan steentjes, opgeworden door de voorwielen in bochten, onderhevig te zijn.

Tja, je hoort het al é…er zullen voor mij geen ala RUF steengroeve acties aan te pas komen!

Greets and drive in your car and not in your dreams!

[quote=”Daggie”:1pnss8zt][quote=”993S”:1pnss8zt]Gele klauwen = is idd PCCB[/quote]

Waar schrijf ik in voor testrit? 🙂 )

Hoe rijdt zoiets eigenlijk?[/quote]
              Té snel vertelde hij mij 🙂

ken

nog foto’s en nog foto’s, ‘t gaat goed de laatste tijd 😉 😀
                Hij staat daar nogal serieus te blinken 😉

WB

Gaan hier hard op het forum de laatste tijd! Proficiat met deze aankoop en héééél veel rijplezier! Kben inderdaad ook voor zwart 8) en de rest zal een droom blijven vrees ik…….. 🙁

WAAAAAW
                    WAAAAAAAAAW
                    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW

😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯

Prachtig Denis!

Maandag zien we hem dan Live hé

[quote=”993S”:24rzvlxv]Gele klauwen = is idd PCCB[/quote]

Waar schrijf ik in voor testrit? 🙂 )

Hoe rijdt zoiets eigenlijk?

Gele klauwen = is idd PCCB

Wat een klasse… een echte droomwagen dus ! 😯

Zien er mij ook PCCB’s uit …

[quote=”mark986″:2ckas652]
                                [size=59:2ckas652]volgende bbq bij den Denis in de garage 😆 [/size][/quote]

goed idee 🙂 ) 😉

Anoniem

WAUW…..
                                  een meer dan dikke PROFICIAT!!!!!!
                                  Machtig mooi.
                                  Een klein vraagje, de gele klauwen, zijn dat toevallig de keramische…???… 😀

[size=59:38gbnv62]volgende bbq bij den Denis in de garage 😆 [/size]

In één woord: “klasse”…proficiat Denis, die wagen straalt kracht en schoonheid uit in een discrete, maar statige verpakking…heel veel plezier ermee! 8)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 84)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.