Het is zover , "hij" is er

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Het is zover , "hij" is er

• Maker
    Discussie

• 993S
    Deelnemer

Vandaag eindelijk mijn GT3 RS gaan afhalen. Had hem gekocht (voorschot gegeven) eind Januari en nu dus gaan halen. Was een mooie dag maar toch druk genoeg. Ben super content.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 91)
      • [quote=”911-lover”:30um0ndj]
        Ik dacht dat die plaats moest maken voor een 997 Turbo die komende is 🙄 ❓
        [/quote]

Ik had al wat hints in vorige posts (hier en op nl) waarom ik de C4S weg doe. De turbo staat op mijn zaak , deze is prive (net zoals de C4S is) en 2 996’en prive is net wat teveel van het goede , vandaar.

Maar ik wou wachten tot ik de wagen ook echt bij mij had om het te vertellen zodat ik dan ook direct wat foto’s kon laten zien.

Anoniem

knap knap, een dikke proficiat!!!!
          weer een beauty minder waar ik op kan wegdromen…… 😆 😉

[quote=”Setakira”:1v6stgmo], en logisch dat de 4S hiervoor plaats moest maken 😉
            [/quote]
            Ik dacht dat die plaats moest maken voor een 997 Turbo die komende is 🙄 ❓

En bedoel je deze stickers Seta 😉

Anoniem

Verry nice indeed !!!!
              Superbak en een prachtige look.
              Proficiat en succes ermee.

ongewoon knap , proficiat , rijden(vlammen) maar zou ik zeggen!!

Woooooooooow, prachtig hé ! Wat kan je daar meer op zeggen.

Blij voor jou en ik wens er je vele veilige kilometers mee !!

Rufie.

Ik hoop deze schoonheid eens te mogen bekijken in één of andere rondrit , proficiat

ken

Prachtige wagen Denis!!!!!
                      Dat is toch nog altijd een serieus beest!!!!!
                      na de 1/18 nu de 1/1 😈
                      idd dit is ook een droomwagen (ook voor mij 😉 ) ❗ ❗

Veel rijplezier!!!

“Garantie voor vochtige handen” Zo heet het artikel in Porsche Scene Live van 02/2006 over de 911 GT3 RS uit 2004. ook eentje met rode striping en velgen…

Maar die heb je waarschijnlijk ook wel leggen zeker Denis ?

amaai ik sta er stil van zoon schoon machine
                          kwijl kwijl

hopelijk komen we elkaar es tegen da machine wil ik wel eens dichter bekijken 😛

Bedankt allemaal ,

Hij komt niet van Verellen. De GT3 RS bij Verellen heeft geen Xenon licht en dat had ik graag. Deze heeft bijna alle opties.
                            Ook airco trouwens ppp356 🙂

Gisteren heb je inderdaad perfect weer gehad om de wagen te gaan ophalen Denis.
                              Mooi kleurtje ook, de wit-rode kleur is ietske feller en aangenamer om te kijken dan de wit-blauwe maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.

Nu nog hopen dat je tijd genoeg over hebt om er af en toe mee te rijden, en logisch dat de 4S hiervoor plaats moest maken 😉

Nu nog alleen de juiste stickers bestellen zodat ze overéénkomt met je avatar hé 8)

nen dikke proficiat!!

Prachtig Denis!

Ik geniet er ook echt van, net zoals Mich zegt!

Super gewoon!!! 😀

Als je eens op reis gaat ofzo, wil ik hem gerust een weekje “bewaken” en natuurlijk ook dagelijks eens een rondje mee gaan rijden om hem zich wat laten uit te leven 8)

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 91)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.