Het velgentopic

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Het velgentopic

• Maker
    Discussie
  • (edit by mushroom: dit topic even afgesplitst van een topic waar we way off-topic aan het gaan waren)

Een andere velg is niet onomkeerbaar.
    Het is zo weer origineel gezet zonder extra problemen of gaten of weet ik veel…

Elke wagen leeft op van een paar cm. lager en een set velgjes. Zet mijn 4S tegen elke andere 4S met standaardvelgen en ik weet zo wat 90% het mooist zal vinden (behalve een paar originaliteitsfreaks). Ik kan hem ook op elk moment weer origineel zetten.

Nee, ik begrijp die idolatrie naar de originele Porsche velgen niet goed. Kosten evenveel als een set mooie 3-delige velgen die er veeeeel beter uitzien en de wagen net dat cachet geven.
    De 4S van Audiotronics bvb… :first:
    Zet daar de gewone velgen onder en ja, ‘t is ne 4S, nu is het te mooi voor woorden :applaus:

Marcel, Snoer heeft op zijn 993 ook 3-delige cup velgen: looks a million bucks! :lekker:
    Wel effe de originele velgen bijhouden natuurlijk 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
    • Ze zijn niet beschadigd of krom, ze zijn volledig in orde. Ik zou alleen graag het hart in blinkend zwart hebben :mrgreen:
      Maar ‘t zijn wel 3-delige… :sarcastisch

let wel op
        als t om meerdelige wielen gaat
        afhankelijk van 2 of 3 delige
        banden er af,rand lossen,dus silicone lossnijden,hart er uit
        wielen moeten hersteld worden,randen terugzetten,afkitten,banden terug monteren en balanceren. als je dan van die wieltjes hebt met 40 boutjes die je moet locktiten en vervolgens op nm aantrekken ben je wel effe zoet 🙂

Klopt,juist een velg binnengebracht met borduurschade 😳 (Die vrouwen!!!)
          75e hersteld en gespoten.Gewoon in mijn bandencentrale(omgeving antwerpen)

ik hoor ook tussen de 60 en 75 euro per velg, ergens in Tisselt dus er vanuit gaan dat je maar 4 wielen hebt is 500 er wel serieus over 🙂

dat is lichte schade wegwerken, en opnieuw poederlakken.

ik kan u daar wel mee helpen en 500€ is wel serieus der over 😯
              indien interesse neem maar even contact op

Die 996 4S’en hé…
                Waarom niet iedereen ermee rondrijdt zal me altijd een raadsel blijven :first:

‘t Zijn wel niet dezelfde wielen als de mijne: deze hebben een verval in de gepolierde ring en de “spaken” staan meer gebogen.

De oranje fase wordt onderbroken zo snel het beter weer wordt :driver: Maar ‘t blijft mooier dan de gewone standaardvelgen in standaardkleur 8)

En ik zoek nog altijd iemand om het hart van mijn velgen in ‘t blinkend zwart te zetten maar zoek daar geen 500 Euro aan te geven…

i know
                  Is de zaakvoerder z’n ex wagen

diene eerste foto van die 4S is die vna Mushroom, voor zijn ‘oranje-fase’ 🙂

hoor ik hier velgen :mrgreen:

(ik ben de invoerder voor benelux trouwens :geek: )
                      forged,meerdelig of enkel en gebouwd op maat en afwerking naar wens van de klant)

In de loft als deco 2 velgen 19″ bbs lm staan voor de boxster… Toeval dat ik nu terug eentje heb dus, op zoek naar 2 bbs lm. eentje voor en eentje achter

schoon setje dat daar op liggen :respekt:

Anoniem

Miljaar wat heeft die mevrouw mooie schoenen .Net zo mooi als de velgen. Mushroom laat jij je vrienden altijd zo de wagen voltanken ?Waar tankt ze ? @Luc ,ja er zitten zwarte onder maar zo zwarte oz’s dat is nog wat anders. 😉

:applaus: @ mushroom :first: Die mag de mijne ook wel vol gooien hoor.

Een setje BBS’en kan nooit geen kwaad… :sarcastisch

:first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.