Hey

• Maker
    Discussie

• De Amicis
    Deelnemer

Hey misschien even voorstellen. Mijn naam is Fabio. Heel recent een P 911 carrera 3.2 van 1984 gekocht via iemand uit de sportclub. Hij heeft deze auto 2 jaren geleden gekocht van een particulier uit wallonie. Hij heeft deze auto in uitstekende staat gezet gedurende zijn bezit. Hij was toe aan een nieuw project en hij heeft me ze te koop aangeboden aangezien hij wist dat ik al even op zoek was. Grtz

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 50)
      • Dat zie ik nu eens graag, een mooi, knap machine. Welkom in de 3.2 club. 😀

[quote=”Harley49″ post=127841]Na zo’n lange tijd eindelijk klaar, proficiat.
          Prachtig masjien.
          Veel veilige en plezierige km’s[/quote]

Ik heb er nu al een jaar mee gereden. Stilletjes aan enkele mechanische problemen aangepakt, dan de volledige carrosserie, de onderkant beschermd en op zoek gegaan naar de originele fuchs velgen die niet gemakkelijk te vinden zijn. Maar eindelijk klaar en als ie wilt stoppen met sissen nu dan is mijn geluk compleet 😀

:applaus: :applaus: :applaus: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Na zo’n lange tijd eindelijk klaar, proficiat.
              Prachtig masjien.
              Veel veilige en plezierige km’s

[quote=”Rufie” post=127784]Blijft mooi zo een 3.2, proficiat.[/quote]

Dank je wel!!!

Blijft mooi zo een 3.2, proficiat.

[quote=”bully” post=127778]Knap geworden :respect2: :coolness:[/quote]

Dank je wel!!!

Knap geworden :respect2: :coolness:

Na bijna een jaar staat de 911 eindelijk terug in volledige originele staat.

Attachments:
                        • 20130412_130158.jpg
                        • 20130412_130139.jpg
                        • 20130412_130119.jpg

Opgelost 😀

PB

[IMG size=75×75]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Gold/innocent.png[/IMG]
                            Je zijt ne engel !

Heb beide topics samengevoegd zodat PatrickB kan stoppen met 😥 😥 😥
                              😉

Congrats met de 3.2!
                              Ziet er me een strak hok uit! :mrgreen:

Sorry bij deze.. Ben nieuw hier.. Heb de foto’s onder foto’s gezet leek mij logisch.. Dus niet.. 💡

PB

Net even je voorstelling opgezocht. MeaCulpa

Iedereen vraagt daar foto’s en dan zet je ze in een andere topic,
                                  kwestie van het een beetje overzichtelijk te houden, had je ze beter daar gezet. 😎

Niet iedereen gaat net als cabrio wim zoeken wie, wat, waar?

Mijn optielijst?!?! Ik heb mijzelf en mijn nieuw speeltje al voorgesteld. Wilde gewoon niet in herhaling vallen.. 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 50)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.