- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
17 september 2011 om 17:17
Ik stond er even bij stil dat ik al enkele berichten had gepost op het forum maar me nog nooit officieel had voorgesteld.
Ik ben Philip, 28 (blijven ontkennen dat ik volgende week 29 word 😉 ) en komende uit Antwerpen. Ik heb een eigen management/consultancy bedrijf sinds 2007 waar ik een groot deel van mijn tijd in steek. Ik heb een vrouwtje, een dochter en nog een zoon onderweg voor februari. Zoals ik enkele maanden geleden had gepost vond ik dat de tijd rijp was om eindelijk eens een Porsche te kopen…de Antwerpse zondagsrijders beslisten daar jammer genoeg anders over.
Mijn vrouw haar auto werd voor onze deur total loss gereden met vluchtmisdrijf. Wetende dat de prioriteiten bij het gezin liggen (a happy wife is a happy family 😉 ) heb ik haar dan maar een nieuwe Alfa 159 gekocht. Hierdoor slonk het budget voor die van mij aanzienlijk. Ik verkocht mijn ’08 Dodge Ram en ging dan maar windowshoppen voor een 996 ipv een 997.
Na ZEER negatieve commentaren te horen en te lezen over de 996 ivm de motoren e.d. besloot ik dan maar tijdelijk het roer om te gooien en te gaan voor een andere Duitse “snelle”. Ik ben sinds begin deze week de trotse eigenaar van een BMW E46 M3… geen Porsche maar ik kan er toch al eens naast gaan staan aan de lichten 😉
Groeten
Philip
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.