Hi everybody … (Hi Dr. Nick ;) )

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hi everybody … (Hi Dr. Nick ;) )

• Maker
    Discussie

• Philip
    Deelnemer

Ik stond er even bij stil dat ik al enkele berichten had gepost op het forum maar me nog nooit officieel had voorgesteld.

Ik ben Philip, 28 (blijven ontkennen dat ik volgende week 29 word 😉 ) en komende uit Antwerpen. Ik heb een eigen management/consultancy bedrijf sinds 2007 waar ik een groot deel van mijn tijd in steek. Ik heb een vrouwtje, een dochter en nog een zoon onderweg voor februari. Zoals ik enkele maanden geleden had gepost vond ik dat de tijd rijp was om eindelijk eens een Porsche te kopen…de Antwerpse zondagsrijders beslisten daar jammer genoeg anders over.

Mijn vrouw haar auto werd voor onze deur total loss gereden met vluchtmisdrijf. Wetende dat de prioriteiten bij het gezin liggen (a happy wife is a happy family 😉 ) heb ik haar dan maar een nieuwe Alfa 159 gekocht. Hierdoor slonk het budget voor die van mij aanzienlijk. Ik verkocht mijn ’08 Dodge Ram en ging dan maar windowshoppen voor een 996 ipv een 997.

Na ZEER negatieve commentaren te horen en te lezen over de 996 ivm de motoren e.d. besloot ik dan maar tijdelijk het roer om te gooien en te gaan voor een andere Duitse “snelle”. Ik ben sinds begin deze week de trotse eigenaar van een BMW E46 M3… geen Porsche maar ik kan er toch al eens naast gaan staan aan de lichten 😉

Groeten
      Philip

Attachments:
      • E46_M3.gif
    10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • Fille schrijft:

U vraagt, wij posten 😉

Aangezien er een beperking is op 150KB per foto heb ik het als gif moeten opslaan. Dit maakt het allemaal wel wat korreliger.

Volgende keer als PNG opslaan , of zoals ik steeds doe , ergens anders uploaden en doorlinken naar hier .

Welkom en M3 ook leuk hé.

Hebben ook een snelle E46 in de familie; Alpina B3.
          Mijn vrouw haar tuuteke en eentje die ze niet snel zal afgeven 😉

Dat scheurende subframe is een bekend zwak punt. De cabrio’s lijken van dit euvel geen last te hebben, vermoedelijk door de bijkomende zijdelingse versterking die zij hebben. Als je op de BMW forums wat opzoekt kan je daar heel veel over lezen. Is blijkbaar wel een oplossing voor (dus beter voorkomen dan genezen).

Heb zelf in 2008-2009 een jaartje met een E46 M3 SMGII Cabrio rondgereden en denk nog vaak met heimwee terug aan dat rapsende metalen geluid als je die fantastische 6-in-lijn richting de begrenzer joeg. Fantastische zetels ook. Maar kon me niet veroorloven om en die cabrio en de 996TT te houden. En nu zit ik stiekem op Mobile.de het E46 M3 aanbod te volgen. Some day… 😉

ach so… dat heb ik nog niet gehoord? Zal vermoedelijk ook wel sneller voorkomen bij de drifterkes zeker? 😉

In ieder geval worden ze zeeeer betaalbaar, heb gisteren nog eens gekeken, en men vindt ze al voor rond de 13 à 14K, wat het als ‘tweede wagen voor op circuit’ al een haalbaardere kaart maakt dan een GT3 of iets dergelijks…

Zeer mooie M3 e46 …..ik heb de mijne juist weggedaan , het was 1 van de leukste auto’s dat ik heb gehad !
                Het zijn zeer leuke drift auto’s ….zeker doen !
                Enkel oppassen bij e46 dat de subframe in de koffer niet scheurt want dat komt spijtig genoeg heel veel voor, dat was DE reden dat ik hem heb verkocht , voor de rest ,zoals ik zei …een waanzinnig leuke auto!!! veel plezier ermee !

U vraagt, wij posten 😉

Aangezien er een beperking is op 150KB per foto heb ik het als gif moeten opslaan. Dit maakt het allemaal wel wat korreliger.

Attachments:
                  • E46_M3-20110919.gif
                  • E46_M3-20110919-2.gif

dus niet Dr Nick, maar Dr Phil… 😆

veel plezier met je M3, de ultieme driftmachine!

Ook van hieruit welkom geheten

welkom, velen hebben hier nog een andere duitser als daily dus wat niet is kan nog komen en soms sneller dan je denkt … heb je niet wat foto’s van je M3 want wij zijn hier nogal kwijlbeesten op dat vlak 😛

Hi Fille !

Je had beter mijn 996 4S gekocht 8)
                          Geloof niet alle verhaaltjes die ze vertellen. De 996 is een droom van een auto.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.