Hij ligt er uit

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Hij ligt er uit

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Eindelijk is’t zo ver, hij is er uit ❗
      Boitte en motor liggen op de vloer en mijn elfje staat achteraan flink wat hoger.
      ‘t zal niet zo vlug gaan als bij ‘morris52’ maar ne mens moet ooit eens beginnen en leren hé 😀
      Langzaam aan zal er af en toe een fotoke volgen. I’ll keep you posted, en de nodige vragen zal ik ook wel stellen 😕

Er nog in:
       photo P1010005_zps40354ec9.jpg

En nu leeg:
       photo P1010040_zps75d003d4.jpg

Op de vloer:
      [IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Porsche%20reinigen%20motorruimte/P1010049_zps4e415258.jpg[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 117)
      • Wondjes = Battle scars!! :respect2:
        Respect, ziet er nagelnieuw uit! :first:

XXX

Oh Wim, ‘t is gelukt met de injectoren. OK, een stuk van mijn vinger door er eens goed in uit te schieten met de schroevendraaier,
          maar dat hoort erbij hé 😳 (klassieke wondjes en stommiteiten)
          Nogmaals bedankt voor de Tips and Tricks :respekt:

XXX

Bits and Pieces, weer een stukje gecleaned en gemonteerd:

[IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Porsche%20reinigen%20motorruimte/P1010244_zps76d8ea2b.jpg[/IMG]

Verlof zit er aan te komen, zal even stilvallen 😕

ja watte, die blinkt als een spiegeltje, knap werk, hoor !!! :happydance:

XXX

Ah, de Wim.
                Eerlijk gezegd hoopte ik stiekem op een antwoord van jou, De Yedi van alle P’kes 😀
                :respekt: Wim :respekt: en bedankt !

Wim

[quote=”Peter_Targa_84″ post=127348] De injectoren daarvoor heb ik een revisiesetje gekocht.
                  [/quote]

Misschien kun je ze nu ook laten ultrasoon reinigen en de druk laten meten nu ze eruit liggen. 💡

Wim

Met een grove brede schroevendraaier eraf wippen.
                    Zullen er wel een paar sneuvelen, maar je zult zien dat het erop drukken van de kapjes makkelijker gaat.

Kan je niet helpen met de vraag.
                      Maar jij bent goed bezig :applaus: :applaus:

XXX

Bedankt voor de goede moed en het :respekt:

Volgende vraag dringt zich weeral op. De injectoren daarvoor heb ik een revisiesetje gekocht.
                        Buiten de o-ringen zit er een kunststoffen kapje erbij, hoe krijg ik dat oranje eraf om dat gele te monteren.
                        Ben daarnet gestopt omdat de volgende optie een hamer was… is niet zo goed voor een injector 😳

[IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Porsche%20reinigen%20motorruimte/P1010237_zpsbc3736ac.jpg[/IMG]

Alvast bedakt voor de deskundigheid 🙂

jawadde, knap :respect2:

Knap resultaat, goede keuze ivm gebruik kleurtjes etc…. tijdloos powerhaus ! :up:

*luv :coolness: :up: :salut: :first:

:first: In één woord: prachtig!

peter
                                  super. man wat ziet het er gaaf uit
                                  nog effe volhouden en kunt weer genieten van je supercar
                                  :applaus: :driver: :drink:

XXX

Thanks Bart.
                                    Heb er maar ééntje hé, en die ga ik dan ook in de watten leggen, maar wel mee op de baan natuurlijk :driver:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 117)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.