Hij ligt er uit

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Hij ligt er uit

• Maker
    Discussie

• XXX

Eindelijk is’t zo ver, hij is er uit ❗
      Boitte en motor liggen op de vloer en mijn elfje staat achteraan flink wat hoger.
      ‘t zal niet zo vlug gaan als bij ‘morris52’ maar ne mens moet ooit eens beginnen en leren hé 😀
      Langzaam aan zal er af en toe een fotoke volgen. I’ll keep you posted, en de nodige vragen zal ik ook wel stellen 😕

Er nog in:
       photo P1010005_zps40354ec9.jpg

En nu leeg:
       photo P1010040_zps75d003d4.jpg

Op de vloer:
      [IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Porsche%20reinigen%20motorruimte/P1010049_zps4e415258.jpg[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 117)
    • XXX

Merci mannen, De Guy zal zeggen ‘ge hebt al uw moeren mee gespoten’, ja dat klopt maar ik ga die nog allemaal vervangen hé :engeltje:

:respekt:

:wtf: :respect2: :respekt:

:applaus: :applaus: :applaus:
              ziet er mooi uit.
              dat is nu ook het fijne aan een luchtkoker dat knutselen :happydance: :happydance: :happydance:

XXX

Ah, de ‘boitte ziet er weeral wat frisser uit vandaag… 😎
                [IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Porsche%20reinigen%20motorruimte/P1010084_zps7b3b688f.jpg[/IMG]

[IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Porsche%20reinigen%20motorruimte/P1010083-1_zps58ef892f.jpg[/IMG]

En nu op naar ‘t volgende… 😀

PB

Ah dus Sigrid wou Mushroom enkel op het bestaan van zijn duim en wijsvinger wijzen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

HAHAHA , I now the feeling

:loser: :loser: en deze smileys verwijzen enkel naar de duim en wijsvinger hé .

Mvg, Guy

XXX

Guy, bedankt voor de ondersteuning. Ik heb nu twee duimen en wijsvingers die me het tempo van m’n hartslag laten voelen, kloppen, groeven erin, beetje olie/vet gemarineerd… MAAR, ik heb er nog zes andere om mee voort te schuren 🙂
                      ZAl dat vliegwiel toch maar laten afdraaien, is ten eerste véél mooier, ten tweede je zit het nadien niet meer en ten derde ‘t is toch wel ‘t beste om die kleine moeite te doen. CU All

ps de smileys werken niet meer bij mij 🙁

:applaus: :applaus: :applaus:

Peter , ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele aanstekelijke topics. LOL

Je bent in elk geval goed bezig en je zal na het harde labeur , er veel van kunnen genieten.
                        Niets is plezanter als de motorkap open te trekken en een mooie motor (lees vet- en olievrij) te laten zien:

Waarom zou het rap moeten gaan , als het voor jouw 2keer langer duurt , kan het resultaat ook 2 keer beter zijn , nietwaar?
                        Als je je wagen maar klaar hebt tegen de zomer om te kunnen toeren.

Ivm het vliegwiel :
                        Nu de motor eruit ligt , kan je misschien beter niet besparen op een vliegwiel afdraaien.
                        Anderzijds: als het om enkele groeven gaat , die enkel oppervlakkig zijn dan mag je het vliegwiel zo opnieuw monteren, de nieuwe koppeling past zich wel aan.
                        Nu , zo via internet is dit moeilijk te zeggen , want wat oppervlakkig is voor mij kan iets anders betekenen voor jouw.

Mvg, Guy

PS: geniet maar van je revisie, want ik mis mijn revisie nu al en zou gewoon voor de fun mijn motor alweer willen reviseren 😀 😀

Peter, PM me maar indien je iemand nodig hebt met ZEER VEEL ervaring in luchtkoelers. Ook voor die stukken te slijpen etc.

Op fora gelezen en dus heb ik heb mijn nieuwe mat gekleefd met Bison tix lijm. Blijkbaar is dat geen probleem met hitte etc.

XXX

Thx mannen, ‘t kuisen is begonnen…
                            [IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Porsche%20reinigen%20motorruimte/P1010065_zpse4d4a76e.jpg[/IMG]

PFFFT.

Merci Gette, zal ‘t spel laten nabewerken, nu hij toch zo uit elkaar ligt beter doorbijten.

Met wat kleef ik het beste de nieuwe mousse (geluidsisolatie) in de motorruimte?

Succes Peter ,je zal je de komende dagen en of weken niet vervelen . 😉

Peter, best laten slijpen die handel. Heb dat bij de mijne ook laten doen en kost niks. Slijpen + balanceren was 50 euro.

Veel succes !

Succes Peter :first: knap dat je dit zelf doet :respekt:

XXX

In plaats van Sellen Eddy is’t Snelle Patrick :engeltje:
                                    Joebarreke, zeker weten, als hij klaar is zoeken we elkaar eens op, zeker om naar een meeting te rijden maar dat hoeft zelfs niet. Een ‘Carossen en Koffie’ in Kontich of een ‘Cars and Coffee’ in Kapellen zijn ook al een goei reden om uit te rukken 😛

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 117)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.