Hij ligt er uit

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Hij ligt er uit

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Eindelijk is’t zo ver, hij is er uit ❗
      Boitte en motor liggen op de vloer en mijn elfje staat achteraan flink wat hoger.
      ‘t zal niet zo vlug gaan als bij ‘morris52’ maar ne mens moet ooit eens beginnen en leren hé 😀
      Langzaam aan zal er af en toe een fotoke volgen. I’ll keep you posted, en de nodige vragen zal ik ook wel stellen 😕

Er nog in:
       photo P1010005_zps40354ec9.jpg

En nu leeg:
       photo P1010040_zps75d003d4.jpg

Op de vloer:
      [IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Porsche%20reinigen%20motorruimte/P1010049_zps4e415258.jpg[/IMG]

12 reacties aan het bekijken - 106 tot 117 (van in totaal 117)
    • PB

[quote=”Desky” post=119838]… PatrickB is me nèt voor :salut:[/quote]

Niet de eerste keer vandaag. :mrgreen:

@Joebarreke : rij je niet mee in de Oost-West rit op 21 april ? Van Wommelgem naar West-Vlaanderen is maar een goede dot gas verder… :driver: .

[quote=”Peter_Targa_84″ post=119844]@ Joebarreke, Yep ideaal nu en hopelijk is alles terug rijklaar tegen half april, jij zit ten slotte niet zo ver van Deurne zuid af hé .[/quote]

ik woon idd vlakbij, grens Borsbeek/Wommelgem 😉
            zeker eens afspreken als hij klaar is

XXX

@ Joebarreke, Yep ideaal nu en hopelijk is alles terug rijklaar tegen half april, jij zit ten slotte niet zo ver van Deurne zuid af hé .

XXX

Den ‘Morris52’ heeft me aangestoken om de motor een -wel te verstaan- kleinere opkuisbeurt te geven. Gezien dat de koppeling moet vervangen worden, de olielekjes proberen weg te krijgen, een nieuw isolatietapijtje er in te kleven, het gepiep van de remmen oplossen, de rubbers van de stabilisator ineens mee te vervangen. Ik denk dat ik er dan ben, ongeveer toch.

Nieuwe koppeling, moet ik dan het vliegwiel aan de motorzijde laten vlakken??? Iemand ervaring? Niet dat er veel groeven in zijn maar je voelt een lichte oneffenheid. 😎

leuk om te volgen, en om nog wat bij te leren 😆 , en wat zijn de plannen ermee ?

… PatrickB is me nèt voor :salut:

PB

[IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Porsche%20reinigen%20motorruimte/P1010005_zps40354ec9.jpg[/IMG]

[IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Porsche%20reinigen%20motorruimte/P1010040_zps75d003d4.jpg[/IMG]

PB

Je bent niet alleen pablo. 😉

Ik kan de foto’s niet openen…. 😕

Veel plezier en gevloek aan de zware werken! :mrgreen:

het ideale weertje hé om dit te doen, topic om te volgen :respect2:

12 reacties aan het bekijken - 106 tot 117 (van in totaal 117)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.