Hoe verkloot ik mijn 911

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Hoe verkloot ik mijn 911

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • [quote=”mcklusky”:2k7k0nhh]Als ik dat zo hoor moet Johan zijn prijzen dringend gaan verdubbelen… 😀 [/quote]

ik begin het ook zo stilaan te denken… 😉

neenee, probeer de prijzen te houden zoals ze zijn… maar iemand die meer wil geven mag dat altijd hoor 😉

Het gaat hier natuurlijk wel om orginaliteit, en daar betaal je nu eenmaal voor !

Zo een elver kom je toch niet meer snel tegen.

Als ik dat zo hoor moet Johan zijn prijzen dringend gaan verdubbelen… 😀

[quote=”diet”:3ad5mrgr]had er een mailtje naar gestuurd, om de vraagprijs te weten. hij moest er minstens 12.000 euro voor hebben met alle stukken erbij. ik weet niet maar voor 12.000 euro koop ik wel ne deftige wagen ze ipv die “sjonniebak”

Dieter[/quote]

Hij vraagt 12.000€ voor de stukken … en de auto krijg je erbij … 😉
            Klinkt wat beter vind ik … 😀

12000???????????
              jawadde…..

had er een mailtje naar gestuurd, om de vraagprijs te weten. hij moest er minstens 12.000 euro voor hebben met alle stukken erbij. ik weet niet maar voor 12.000 euro koop ik wel ne deftige wagen ze ipv die “sjonniebak”

Dieter

[quote=”dirkie”:2cpyywk7][quote=”mark986″:2cpyywk7]hoe langer je er naar kijkt, hoe lelijker ie wordt.[/quote]

Heb hem zo 10 minuten zitte bekijken om uit te zoeken wat dienen tist nu feilek allemaal uitgestoken heeft … kheb ondertussen 4 rollen WC papier verbruikt …

Ksnap er helemaal nix van … 🙄 Kzie echt de bedoeling niet … dan niet zozeer de “GT2-hahahahaha” spoiler … maar zit me af te vragen wat er rond dienen bumper hangt achteraan … 😯 😯

Dirk
                  😮 [/quote]

Dan heeft die kerel zijn doel toch bereikt, niet ?

Hij valt op, en mensen zitten er lang naar te kijken :mrgreen:

Ik zou er in ieder geval wel niet mee gezien willen worden… 🙄

[quote=”mark986″:2ekc9ik9]hoe langer je er naar kijkt, hoe lelijker ie wordt.[/quote]

Heb hem zo 10 minuten zitte bekijken om uit te zoeken wat dienen tist nu feilek allemaal uitgestoken heeft … kheb ondertussen 4 rollen WC papier verbruikt …

Ksnap er helemaal nix van … 🙄 Kzie echt de bedoeling niet … dan niet zozeer de “GT2-hahahahaha” spoiler … maar zit me af te vragen wat er rond dienen bumper hangt achteraan … 😯 😯

Dirk
                    😮

[quote=”dirkie”:15m39sa3]beetje respect voor de blinde medemens hé … 😉

Braille-tuning-concept …

😉 [/quote]

Lol 😀 D D lol:

beetje respect voor de blinde medemens hé … 😉

Braille-tuning-concept …

😉

Anoniem

hoe langer je er naar kijkt, hoe lelijker ie wordt.

geboden voor onderdelen misschien ? allez ik zie graag omgebouwde porsches en getunede en conversions zelfs… maar dit is echt een samenraapsel… en dan die achterbumper… dat is toch een folger achterbumper van die flatnose kit hé ? of vergis ik me nu ?

[quote=”stefx911″:y67om4p8]Daar is dus al op geboden hé, niet te begrijpen…[/quote]

Op dat ’embleem’ ? 😆

Anoniem

ik had hem ook al zien staan op ebay….dat kun je beter laten staan zoiets. Vind ik ook op niks trekken. Om op de vraag toch maar es te antwoorden “hoe verkloot ik mijn porsche” ZO dus.

Daar is dus al op geboden hé, niet te begrijpen…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.