Hoera….hij is wakker

Home Forum Zeverhoekje Hoera….hij is wakker

• Maker
    Discussie
  • Eindelijk komt ie uit z’n winterslaap…..voor het eerst in het zonlicht met de rode achterlichten en witte voorpinkers.
    Nog effe wachten tot ie z’n pasje terug heeft en dan ……. :driver: maar :relaxman: :relaxman: :relaxman:

2014-04-2315.24.09.jpg

2014-04-2315.38.21.jpg

2014-04-2315.38.35.jpg

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Het begint wel ernstig te kriebelen met dit soort berichtgevingen … :think:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=166460]Hou kun je het, 6 maanden wegzetten 🙄
        Ik zou het niet over mijn hart krijgen, zeker met die strenge winter die we gehad hebben.
        Maar nu mag ze blinken hé in afwachting van de juiste letter en cijfercombinatie :D[/quote]

Ik weet het :bounce: :bounce: maar met de 968 :driver: is ook geen straf hoor…. :coolness:

Ziet er prima uit.
          Hou hem wakker zou ik zeggen.!!!

XXX

Hou kun je het, 6 maanden wegzetten 🙄
            Ik zou het niet over mijn hart krijgen, zeker met die strenge winter die we gehad hebben.
            Maar nu mag ze blinken hé in afwachting van de juiste letter en cijfercombinatie 😀

Thanks mannen,

Ik had wel wat schrik moet ik zeggen, toen ik de sleutel omdraaide….dacht een blauwe rookpluim te krijgen.
              Ik had alle vensters en deuren maar al opengezet, maar niks daarvan….één tik van de startmotor en de motor sloeg aan met een diepe brom en geen spiertje rook te bespeuren.
              Ik dacht na zo’n lange stilstand van toch 6 maanden dat er toch wel wat olie in de cilinders zou gelopen zijn…hij heeft toch al 178000 km gebold.
              Niet dus en i’m happy :relaxman:

super mooie *porsche

mooie wagen, zoiets zou ik nooit te slapen leggen 😀

Toch mooi hé, zo’n 993 *luv

Mooi mooi :up:

tof, hoop dat de mijne ook stilaan uit zijn coma raakt, veel rijplezier :driver:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.