Hogeschool Rotterdam Student, oldtimer enquête

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Hogeschool Rotterdam Student, oldtimer enquête

• Maker
    Discussie
  • Goedemiddag heren/dames,

Ik ben een student aan de Hogeschool Rotterdam. Wij hebben een opdracht gekregen van het Mobiel erfgoed Centrum. De belangrijkste reden van deze opdracht is de zorg om het verdwijnen van kennis en kunde, die nodig is voor restauratie, onderhoud en bediening van het mobiel erfgoed.

Onze groep heeft de geweldige automerk ‘Porsche’ gekozen. Wij willen graag mensen interviewen die een oldtimer Porsche hebben. Het jaartal maakt op dit moment niet uit. Ik heb een online enquête die u kunt invullen. Deze interview duurt een kleine 10 minuten. U hoeft 20 vragen te beantwoorden. U helpt ons zeer om ons de richting te geven wat precies een oldtimer Porsche allemaal inhoud.

Zouden jullie deze enquête kunnen invullen alstublieft?
    Zeer bedankt.

Enquête link:
    https://docs.google.com/forms/d/1427PJcAFA3M7etcDw2Qs9OzKExJeHOmdySKxWvw8a1s/viewform

Met vriendelijke groet,
    Rafael

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • [quote=”Peter_Targa_84″ post=132297]OLAF, die sticker zit toch in de ‘goodie bag’ bij La Targa Passagio BXL :engeltje: :engeltje: :engeltje:[/quote]

Zit wel een ronde sticker in, maar (helaas) niet deze 😐

0

Done!
        Succes ermee, hopelijk heb je er iets aan en levert het wat op.

0
        XXX

Formulier ingevuld, best leuk en ik kan er heel wat in kwijt 😀

OLAF, die sticker zit toch in de ‘goodie bag’ bij La Targa Passagio BXL :engeltje: :engeltje: :engeltje:

0
          Wim

[quote=”Rsporsche13″ post=132258]Is d t spelling in NL anders dan in B?[/quote]

Is hetzelfde, maar komt door de moderne schrijfwijze van tegenwoordig, ook de afkortingen via SMS en chat berichten.

Dus laat ons het hier bij de leesbaarheid houden, en niet op de schrijf fouten, want dan moet bijna niemand meer posten. 😉

0