Hotel in Stuttgart

Home Forum Zeverhoekje Hotel in Stuttgart

• Maker
    Discussie
  • Ik ben van plan om eens het Porsche museum in Stuttgart te gaan bezoeken, maar weet er iemand een goed adresje om te overnachten ginder (hotel, B&B, …)?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • relax hotel woldhof met ruime boven grondse parking,er is ook een ondergrondse parking betalend 8 euro
      de ligging is zeer rustig en in 2015 is er weer een Porsche race solutude ( of zo iets)
      we hebben het dit jaar meegemaakt en t’was een bomme om te zien( gratis)

het hotel heeft een zeer goede ligging waar ze voorbij vlammen die oude en minder oude porsche’s
      *slotje

ik zal nog een vidio hier bij plaatsen

PB

[quote=”Mushroom” post=139982]Wij zijn net geweest en verbleven in het Ibis Budget hotel.
        Rond de 50 Eur/nacht per koppel, 10 Euro per ontbijt.
        We waren met 4 koppels en iedereen was aangenaam verrast door de kamers en de kwaliteit van het ontbijt.[/quote]

Voor de prijs van 63€ per koppel met ontbijt en ondergrondse parking/nacht, was dit zeker voor herhaling vatbaar.
        Recht er over gelegen is een restaurantje met een mooi terras niet te gek van prijs én lekker. :drink:

Arcotel heb ik zelf nog niet geslapen. Weet het wel zijn, ligging nog wel ok.
          Ongeveer een 8 min. wandelen van de Schlossplatz.

Bedankt iedereen voor de tips.
            Ik ben nu uitgekomen bij Arcotel Camino, waar ze een arrangement hebben “Car’s World Stuttgart”, ziet er ook niet mis uit.

B&B ziet er leuk uit, maar is wel niet in Stuttgart.
              Ik zou aanraden om een hotel in het centrum te nemen. De stadskern is zo bruisend, dat moet je meemaken.

B&B Hotel, absolute aanrader in Stuttgart !! (Deze want er zijn er 2 : )
                http://www.hotelbb.de/cms/tourismussuite/portal/en/ibe/index.html?language=en&kunde_code=null&ibemode=include&partner=null&jsessionid=B7D511A6D3EF13E437A99960A22568A6.h13bbh1&&internalLink=http://www.hotelbb.de/cms/tourismussuite/en/buchung/buchung/house-details.html&cleardaten=false&seite=result&reiter=0&haus_id=1007450&hotelSchluessel=33
                Leek een splinternieuw hotel en was extreem proper.
                Ook al in B&B Nürnberg geweest maar dit was totaal niet te vergelijken, was veel ouder waarschijnlijk.

Als je luxe wenst : Le Méridien met veilige ondergrondse parking.
                  Als het goedkoop moet : Motel One

V8 hotel in Meilenwerk Boblingen . Le Merdien Stuttgart maar deze hotels zijn iets duurder dan het Ibis hotel !

Wij zijn net geweest en verbleven in het Ibis Budget hotel.
                      Rond de 50 Eur/nacht per koppel, 10 Euro per ontbijt.
                      We waren met 4 koppels en iedereen was aangenaam verrast door de kamers en de kwaliteit van het ontbijt.

Ben zelf ook net op zoek. Hou je op de hoogte als ik iets vind !

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.