iCoyote

Home Forum Zeverhoekje iCoyote

• Maker
    Discussie

• PB

De zon schijnt en net de iCoyote app gedownload voor de iPhone.

Een man kan zich geen beter excuus verzinnen,
      om met de P van mevrouw een ritje te moeten maken. :mrgreen:

Deze app is voor 1,59€ te downloaden en heeft 1maand toegang tot alle diensten.
      Voor dat geld zeker het proberen waard, ik ben benieuwd…

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • PB
        PB

Hoe staan je instellingen ❓ Geeft’ie mss alleen alarm als je daadwerkelijke te hard rijdt 💡

.. heb de Apps wel op de smartphone, maar gebruik ‘m niet – en weet dus ook niet wat je exact in kunt stellen en hoe accuraat de database is ➡ al zou je MI mogen verontstellen dat dat exact dezelfde database is als die voor die Coyote modules :engeltje:

PB

Wederom kende hij in beide richtingen de vaste camera’s niet aan de Kennedy tunnel. :puke:
              Ontvangst was goed, dus daar kan het niet aan gelegen hebben. 🙁

PB

Thanks voor de info heren. 😉

Straks nog eens dezelfde rit maken,
                en kijken of de toen gemiste palen aan een slechte verbinding lag…

ik heb de icoyote een paar maanden op de iphone gehad wel met onbeperkt data verkeerd abbo, 3g best laten opstaan.. En hier toch zeer vaak flitsers mee gespot dankzij de icoyote 🙂

Klopt – maar valt en staat met de ontvangst.

Heb met de Apps slechtere ontvangst dan met de “echte” Coyote (MKI) .. en dat zal ongetwijfeld MI aan het mobiele (internet) netwerk liggen …

Anoniem

Volgens mij herkent de Coyote de flitspalen op de aangegeven plaatsen wel.

PB

Internet van Mobistar 🙁 ‘t is omdat het gratis is. 🙄

Dat heb ik nooit voorgehad.
                          Maar dit lijkt mij perfect verklaarbaar met uw verbruik.
                          Als je niet continu internet verbinding hebt.

Huzaar, de gewone coyote wel dacht ik…

PB

3uur getest op onze binnenlandse banen,
                              dit heeft een verbruik van 1,9MB aan dataverkeer opgebracht.

Eerste flitspaal die we tegenkomen, kende het systeem al niet !
                              THV Kennedytunnel komende van Gent Richting Antwerpen.

De 2de paal die hij niet kende, was de paal thv afrit sportpaleis !

Al met al, toch serieuze bedenkingen…

PB

[quote=”JVNH” post=88846]Wel oppassen voor de internet rekening !
                                Zorg dat je een abonnement hebt met veel internet gebruik.
                                Rekeningen van 300a400€ enkel voor internet gebruik is niet abnormaal
                                Ken er enkel die zich daar aan mispakt hebben. :([/quote]

Zo, dat kan tellen !
                                Voor ik vertrek zal ik mijn tellers op nul stellen,
                                dan kan ik een idee vormen van het gebruik.

MERCI voor de tip!

Wel oppassen voor de internet rekening !
                                  Zorg dat je een abonnement hebt met veel internet gebruik.
                                  Rekeningen van 300a400€ enkel voor internet gebruik is niet abnormaal
                                  Ken er enkel die zich daar aan mispakt hebben. 🙁

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.