- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
16 juni 2021 om 18:25
Dag forumleden,
Even voorstellen: ik ben Jan en nieuw op dit forum en heb mijn eerste Porsche aangekocht. Het betreft een Boxster 986 2.7 tip uit 2003.
Ik heb deze in Duitsland gekocht en de wagen is geïmporteerd door de dealer daar vanuit Japan. Ik strand in het proces van validatiekeuring omdat men een foto wil hebben van id plaatje of sticker met daarop de totale max. belasting en max belasting per as (op id plaatje/sticker zou eerst chassis nr staan en dan deze waarden eronder). Ik vind dit niet terug opdracht op de wagen, bij navraag in Japan, blijkt dat dit op geen enkele Porsche daar te vinden is. Dit is dus mogelijk enkel terug te vinden op Porsches voor de Europese markt.
Twee concrete vragen:1) Klopt het dat jullie (de mensen met een Porsche voor de Europese markt) inderdaad op de wagen zo’n plaatje/sticker hebben?
2) Iemand ervaring met het aanvragen van een technische fiche bij Porsche waarop deze gegevens (en ook andere zoals co2 emissie waarde) staan?Alvast super bedankt.
Mvg,
Jan
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.