iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

Home Forum Porsche Uitstappen iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

• Maker
    Discussie

• ken

hallo iedereen,

Ik start hier eventjes een draadje op om eens af te spreken met enkele forumleden, gezien er tussen Leuven, Mechelen en Aarschot veel forumleden wonen. Natuurlijk zijn de andere forumleden van buiten die regio ook meer dan welkom.

Wanneer zouden we eens afspreken en ene gaan drinken bv.
      alle suggesties zijn welkom

voor mij zou dit het beste lukken in augustus eens op een zaterdag of een zondag bv (ben vader geworden van een zoon, Mathis en hij is nu uiteindelijk thuis) en de Porsche is momenteel binnen en we gaan de motor volledig laten reviseren en verdere zaken laten vernieuwen die nodig zijn, zoals de verwarming, startmotor, afdekmoes/plaat motor met de carrosserie wordt ook vernieuwd.

ik volgen het hier verder op

groeten

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 98)
      • Just op de google maps aan het zien, is iets van een half uurke bollen voor mij, da’s prima. Maar die tom&co, lombaardenweg, petrus mertensweg, grote parking, da’s iets wat ik maar vaag kan definieren. Als ik tom&co pak op google maps, kom ik aan de freetime uit en daar is geen parking, alleen zie je zo een fietspad achtig wegske (waar je niet met de otto doormag) en daarachter ligt precies een parking ?! Verder is er 1 grote lombaardenlaan en vind ik 2 petrus mertenswegskes.
        Dus, de afspraakplaats is zeer duidelijk voor de Haachtenaren waarschijnlijk, maar degenen die van wat verder komen zitten met de handen in het haar (allez, ikke toch)
        Dus ik stel voor dat jullie rond het aankomstuur:
        – ofwel vuurwerk afsteken en een rookgranaat gooien
        – ofwel volle bak uw motoren laat loeien

Dan weet ik waar naartoe 😉

Nu heb ik al spijt dat ik op reis vertrek se. :(. Voor die ene keer dat er in mijn buurt wordt afgesproken…..toeme toch :bounce:
          Anyway, enjoy and keep it safe! :driver:

Ik zal er zijn!

Hey manne
              Ik kan er heel waarschijnlijk niet bij zijn
              Ik moet naar een trouw om 17.00 uur
              Dat zal een beetje nipt zijn denk ik
              Ik wist het niet meer dat da juist nu zondag is

ken

Ok prima iedereen
                Nog eventjes hieronderaan de gegevens meedelen:

De eerste afspreekplaats in Haacht op die grote parking van de Freetime en Tom & Co, gps gegevens Petrus Mertensweg of Lombaardenlaan te Haacht.
                Afspraak 13u en dit op zondag 17 augustus! niet 15 augustus, niet te verwarren met een andere rit :geek:

Dan van daaruit kunnen we een klein ritje maken en als het goed weer is dan gaan we zeker een terrasje doen!

nu nog juist hopen op goed weer en dan komt het allemaal in orde 😉

Tot nu toe staat er nog niks in mijn agenda voor de 17de. Als ik geen toerke ga doen in de Wallon, dan kom ik ook af !

PDS

Oke ik had er dus al mooi gestaan de 15de :bounce:

Tot de 17de dan …. :drink:

hoe meer zielen, hoe meer vreugde :drink:
                      idd 17de, dus volgende zondag 13u.

Wat is het nu geworden?
                        Kan eventueel de 17e ook wel passeren, voorlopig, denk ik.. 🙂 Is ook maar in m’n achtertuin. 😀

Inderdaad 17 aug, zal er zijn.
                          Floere.

zie dat je ook ingeschreven bent Nr 108, wij zien elkaar dan vrijdag al :driver: [quote=”Peter_Targa_84″ post=172148]@911cabrioG50 – hier nog een Maneblusser deelnemer, is gepland enkel nog inschrijven :relaxman:[/quote]

Nee mannen, was voorzien voor de 17de, want de 15de rij ik en nog enkele *porsche oldies de Maneblusser classic in Mechelen
                              denk dat dat in begin van deze topic al was gezegd :driver:

PDS

[quote=”dirk l” post=175696]Ben effe niet meer mee 😳
                                Is het nu dit week- end, de 15de , de 17de :think:[/quote]

Kan ook niet meer volgen.

Ik dacht ook de 15de …..

Ben effe niet meer mee 😳
                                  Is het nu dit week- end, de 15de , de 17de :think:

ken

eventjes nog eens in de kijker brengen voor volgende weekend 😉

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.