Iemand die na zijn uren aan auto’s sleutelt? (Regio: Kempen)

Home Forum Porsche Talk Iemand die na zijn uren aan auto’s sleutelt? (Regio: Kempen)

• Maker
    Discussie

• Davy Spens
    Deelnemer

Hey mensen,

Ik zou graag weten of er iemand na zijn uren aan auto’s sleutelt. Voorkeur: kenner Porsche uiteraard.
      Het is altijd handig om te weten of er zo iemand in mijn buurt zit. Ik weet niet hoe jullie er tegenover zien maar onderhouden of vervangingen van eventuele onderdelen niet bij Porsche zelf te laten uitvoeren? Wees niet boos op wat ik hier vraag 😆

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
    • Wim

Nee, maar omdat je zelf schrijft dat hij het soms niet heeft, dus verdenk ik toch iets in de pomp.

Dat is normaal zeggen ze. Geen defect ofzo…

Wim

Pomp ver op zijn eind dan, of……. ❓

Ben vandaag naar de garage geweest en hun vertellen me dat hij gewoon goed draait en dat het geluid van de benzinepomp komt. Dus geen hitteschilden of dergelijke.

Heb al eens tegen de uitlaat geslagen maar nog steeds. Erger precies.. Alhoewel hij het deze morgend weer niet had. Misschien toch maar eens zo snel mogelijk omhoog gooie

heb dit probleem bij mijn boxster ook gehad, op de brug bij garagist, hitteschilden iets naar boven gewrongen en klaar.

[quote=”prekii11″ post=216274]Ja dat had ik begrepen :respect2: :geek: als het dat zou zijn, iets vervangen of moet het opgelost zijn zo? ben leek sorry, vandaar.[/quote]

als het de hitteschilden zijn dan moeten deze of beter bevestigd (evt tijdelijk met een klemband), of vervangen worden.
                    maar dan zou je met een gerust hart nog een tijdje kunnen blijven rijden tot je een afspraak hebt bij een garage om het te laten fixen.

catalysator987.jpg

Ive

aan de hitteschilden had ik nog niet gedacht, maar kan een zéér waarschijnlijke oorzaak zijn.
                      Ikzelf heb ook een S, dan wel Boxster 😀

Ja dat had ik begrepen :respect2: :geek: als het dat zou zijn, iets vervangen of moet het opgelost zijn zo? ben leek sorry, vandaar.

los zittende hitteschilden in de buurt van de katalysatoren.

Ok, dan zal ik eens een goede slag geven tegen de uitlaat. Waarvoor moet ik dit juist weer doen? Om te horen of er iets los zit?

de uitlaat zit stevig vastgeschoefd aan de versnellingsbak. je hoeft niet bang te zijn. je mag met beleid zelfs een rubberen hamer gebruiken. of de auto opkrikken en tegen de 2 U-bochten kloppen tss kat en uitlaatpot. dat duurt langer maar zit dichter bij het mogelijke euvel.

Ik mag gewoon als die koud staat, eens opslagen met volle vuist langs de zijkant? Ik breek hier niets mee he? 😀 😀

[quote=”cabrio wim” post=216247][quote=”prekii11″ post=216229]Vooral als die koud staat[/quote]

Dacht ik al, want geluid komt mij voor als ergens een lekje op het uitlaatsysteem. Dus bij warmte uitzetten materialen zal het minder worden.[/quote]

sla eens als hij koud staat met gebalde vuist tegen het sierstuk van de uitlaat. een vaak voorkomend probleem zijn los zittende hitteschilden in de buurt van de katalysatoren.

Ive

Moeilijk te zeggen hé. Het filmpje was nu ook niet zo héél lang.
                                    Mijn eerste gedacht is iets dat los zit en speling heeft. Of iets waar een pakking tussenuit is. Kan ook iets zijn, zoals al aangegeven dat bij warme motor uitzet en niet meer rammelt.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.