Iemand ervaring met Gearlock by Bearlock ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Iemand ervaring met Gearlock by Bearlock ?

• Maker
    Discussie

• De Amicis
    Deelnemer

Aangezien ik dagelijks met mijn P rij, ben ik op zoek naar een efficiente beveiliging. Ik heb de draadjes van trackers en laatst het draadje met het Bullock pedaalslot gevolgd. Al surfend ben ik op de Gearlock gestoten. Dit systeem maakt het schakelen onmogelijk. Heeft iemand ervaring met dit systeem?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • [quote=”Mikey” post=134647]Afneembaar stuur met zoals in F1 maar dan met unieke aansluiting lijkt me wel iets, maar ja met dat stuur over straat lopen is ook weer zo :loser:[/quote]

Simpel : Trek de rotor uit de Delco… auto start niet en rotor is zo mee te nemen in je broekzak. Kunt ge u een goedkoper alarm voorstellen ?? :salut:

Leek mij een goed alternatief voor de elektronische mogelijkheden. Beveiliging is nooit 100% waterdicht maar het ze moeilijk maken kan zeker geen kwaad. Bullock is misschien dan de goedkopere kopbreker voor de inbreker…

Is ook niet toegestaan voor Belgische keuring,
            Enkel mogelijk voor mensen met een handicap,

Afneembaar stuur met zoals in F1 maar dan met unieke aansluiting lijkt me wel iets, maar ja met dat stuur over straat lopen is ook weer zo :loser:

Ik denk dat een versnellingspookje heel snel afgezaagd kan worden…

Heb er ook geen ervaring mee. Kan ook niet goed zien hoe het systeem precies werkt. Ziet er op zich wel sophisticated uit.

TIP:
                  Je hebt een aantal goede sterke mechanische beveiligingsmiddelen, die als je het slot zelf niet zou kunnen forceren (via het sleutelgat) een hoop werk geven (met de slijptol) om te verwijderen voor het boeventuig. Die moeten dan dermate gemonteerd zijn dat ze niet met het doorzagen van het stuur, het verwijderen van de kop van de schakelpook of pedalen wegkomen.

Vervolgens gaat het er in mijn beleving om dat je ze het werken onmogelijk maakt. Ofwel, dat er wel voldoende ruimte is om je sleuteltje in het slot te kunnen steken, maar dat ze er geen apparaatje in kunnen steken. Ze hebben denk ik minimaal 10-15 cm vrije ruimte nodig om erbij te kunnen.

De oplossing is niet makkelijk (als je zelf niet kunt lassen), is puzzelen, maar als ze er niet ongezien aan kunnen werken, dan blijft die auto gewoon staan! *slotje

Ik ben ook nog bezig met truken dat je niet eens in de auto kunt gaan zitten, dan kun je ook niet op je gemakje werken aan het forceren van het sluitwerk toch. :mrgreen:

Ik ga ervan uit dat alle commerciele sloten die enkelvoudig worden gebruikt in principe kunnen worden gekraakt door de experts… :wtf:

The struggle continues!

Je bedoelt dit: klikkerdeklik

Persoonlijk geen ervaring mee.

Edit: Nederlandse tekst op deze website is redelijk hilarisch.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.