Iemand uit de buurt van West Vlaanderen…?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Iemand uit de buurt van West Vlaanderen…?

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    De laatste 6 maanden heb ik al heel wat bijgeleerd over P ( Ja, ook dankzij dit Forum :applaus: )
    en heb ik er ook al heel wat gaan bekijken, maar ik ervaar toch dat ik wat specifieke kennis over P tekort kom.
    Ik wil me graag behoeden voor een foute aankoop vandaar het wel leuk zou zijn moest ik me een beetje kunnen
    informeren bij een doorgewinterde P-kenner uit de streek Roeselare – West Vlaanderen vanop dit Forum.
    dus, laat me gerust weten als je even met me wil bijpraten, de eerste 10 :drink: zijn van mij…
    G
    Chiepe

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • tètitatutè mèdiezeevr,
      Oejezochte ziet moejeuhnieriejhn meejoen feteure neij!?

roy

als de zon der is gaj mij wel zien paseern langs het roeselaarse :p

da zoe te ziien zien me wiene é lucsjte? Ne schoane wuveke mee zwaaren airbags zoe nt mtn wachten toe de 10ste pintje wi :popcorn:

Achter 10 :drink: lig ge kik al weer in mijn bedde 😉 😉 😉

zwoaren dust ❗ :drink:

[quote=”porsche4ever” post=147988]10? ja mo ja, daor komme kik nt mn vo uit mien bedde wi :mrgreen:[/quote]

Zukke droge leever?

10? ja mo ja, daor komme kik nt mn vo uit mien bedde wi :mrgreen:

Kan je mss wat bijbrengen?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.