ik heb ’em !!! MET EERSTE FOTO

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s ik heb ’em !!! MET EERSTE FOTO

• Maker
    Discussie
  • KWALITEIT FOTONIET ALLES MAAR JA
    HIER IS DUS MIJN NIEUW SPEELGOED…

ZOALS IK HIER AL ERGENS HEEL JUIST LAS:
    [i]THE DIFFERENCE BETWEEN MEN AND BOYS
    IS THE SPEED OF THEIR TOYS ![/i]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • heel mooie wagen, vooral de kleurkombinatie is hier heeel geslaagd

veel succes dermee, Geert 😉

De 930 is dolle fun, iedere keer opnieuw 😉 Veel plezier ermee 😈

Very nice ! Very 911 ! 8)

[quote=”pvdw”:2is1tct1]ik probeer nog eens wat foto’s te plaatsen

zo stond de wagen toen ik hem ben gaan ophalen.
            ik hoop er binnenkort nieuwe the plaatsen wanneer hij cleaned and shined is
            😉

Super car! echt waar, prachtig!

Dit interieur heb ik ook in mijn SCtje…schoon he 😆

Collectors item 😯 . Zoiets moet ooit nog terug in de garage bijkomen.

Anoniem

i like what I see!!!!

proficiat

$rouji

ziet er zeer proper uit 😉

proficiat!

Prachtige wagen, PROFICIAT en veel plezier ermee!!!

[quote=”Rufie”:2bsliy56][quote=”Pascal”:2bsliy56]Uw foto is niet zichtbaar …
                      En het volgende geldt trouwens ook : The difference between men and boys is the PRICE of their toys 😉 [/quote]

bijna Pascal :
                      The difference between men and boys is the SIZE of their toys 😀 [/quote]

😆 😆 😆

ik probeer nog eens wat foto’s te plaatsen

zo stond de wagen toen ik hem ben gaan ophalen.
                        ik hoop er binnenkort nieuwe the plaatsen wanneer hij cleaned and shined is
                        😉

[quote=”Pascal”:1n0g3xyw]Uw foto is niet zichtbaar …
                          En het volgende geldt trouwens ook : The difference between men and boys is the PRICE of their toys 😉 [/quote]

bijna Pascal :
                          The difference between men and boys is the SIZE of their toys 😀

bedankt dennis !!!

het foto-verhaal moet ik echt is beter gaan bekijken maar ja…

wat betreft de specs :
                            83 3.3 turbo 4-bak
                            originele motor en versnellingsbak
                            210 000kms
                            originele kleur “platina metallic”, alle stickers op juiste plaatsen
                            drukregelaar op turbo en sportuitlaat ( is wel aan vervanging toe)
                            nieuwe remschijven voor, goede banden rondom.
                            koetswerk in goede staat (één roestbubbel onder verf voorvleugel) en verder hier en daar wel wat kleine hoekjes en krasjes maar ja liever zo dan hele paintjob waarbij je niet weet wat eronder zit…
                            interieur volledig origineel en vrij goed bewaard gebleven
                            geen echte olielekken, wel wat zweet maar dat hebben ze allemaal denk ik
                            bij warme motor onregelmatig stationair toerental, moet ik nog eens nakijken.
                            al bij al : een droomwagen !

ps wat betreft die toys and boys, ik ken de originele maar verkies de “speed” versie 😉

ziet er inderdaad prachtig uit, vertel eens wat meer… give me the specs !

Thx Dennis.

Zo te zien op de foto een mooie wagen

Ik ben lid op dat forum en hier komt de foto;

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.