Ik kocht voor mijn Porsche…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Ik kocht voor mijn Porsche…

• Maker
    Discussie
  • Dag heren,

aangezien ik dacht hier ooit een topic gezien te hebben waar iedereen kon laten zien wat hij pas gekocht heeft voor z’n *porsche heb ik de zoekfunctie even uitgeprobeerd maar zonder resultaat. Ik heb dan maar besloten om zelf een topic te openen waar iedereen z’n laatste aanwinst in kwijt kan. Moest er toch ergens een topic bestaan dat ik over het hoofd gezien heb, mag deze uiteraard dicht.

Ik heb gisteren mijn eerste stuur aangekregen. Het stuur trok mijn aandacht door de claxon. Het stuur voldeed ook aan wel aan mijn smaak, al was er wel wat werk aan. Vervolgens besloten te kopen en gisteren dus per post gearriveerd. Aangezien de momo stuurtjes doorgaans gesproken een jaartal bevatten, was dat een van de eerste zaken die ik controleerde want in de advertentie zelf was daar niets over te vinden. Achteraf blijkt het om een jaren ’60 exemplaar te gaan, nog zonder jaartal opschrift, hetgeen dus mooi is meegenomen. Uiteraard, pictures say more…

Attachments:
    • 20140520_180843.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 224)
    • Nieuwe velgen en banden gekocht voor de Snowwhite .

RH AG cups

4 cup velgen rh AG
      5×130 porsche
      2x 8.5/18
      2×10/18

Banden Michelin Pilot N3
      voor: 225 40 18
      Achter: 285 30 18

Rh Cup velgen

Vandaag even mezelf cadeau gedaan,sideskirts gekocht voor de 986.

Ook zwart stoplicht er gratis bij gekregen. Deze dus meteen geinstalleerd!

Zwart derde remlicht 986

De Sideskirts weet ik niet zo goed hoe deze te bevestigen , misschien iemand ervaring ermee? Worden die gelijmd of geshroefd want zie nergens gaten en schroeven vind ik beetje bizar ivm roesten waar je gaatjes maakt kan water in uiteraard.

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 4 weken geleden door Domi.
        • Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 3 weken geleden door David Claes.

Vandaag even naar een vriend om onderhoud van de Boxster te doen , heb hem nu pas een jaartje en bevalt zeer goed , recent weer naar de keuring geweest en zonder kleerscheuren weer goed voor een jaartje.

Dus straks nieuw bougies en tubes vervangen + olie en alle filters aan nu 195.000 km.

Recentelijk een originele houten stuur gevonden van een 993. Dit werd nu ook in de 993 ingebouwd en staat perfect.
            Tegelijkertijd werden de rubbertjes voor de hoornbediening vernieuwd.
            Als nieuw af fabriek.Houten 993 stuur

Thumbs Up
            • wing
            • dave_mcklusky
            2

die auto rijd vanzelf Mart en blijft dan ook nog tussen de lijntjes….

En met losse handen rijden, wat kost dat tegenwoordig in Belgie?

Heel mooi stuurke!

Wing kan solliciteren bij Porsche Exclusive

Ik was op deze reactie aan het wachten, en achteraf gezien kon die maar uit één richting komen hé……

Dit is een flagrante overtreding die tegenwoordig  vlot 174€  kost 
                      Zelfs foto’s maken met smart phone  terwijl men a h rijden is, is verboden : sommigen kunnen zich echt niet bedwingen hé.   

Hier een foto met een betere belichting, fresh out the box….

echt ferm!

Leuk stuurtje !

ik kocht voor mijn Porsche……, een gepersonaliseerd Techart stuurtje, bekleed zoals ik het graag zag, boven en onderzijde in alcantara met de 12′ o”clock aanduiding in het midden, links en rechts de donkergrijze schiefer grey kleur geperforeerd met onderliggende chalk kleur leder, en enkele chalk accenten (biesjes) in leder en ook gelakte onderdelen zoals ook de paddles, zo komen de drie verschillende materialen/kleuren van het interieur terug in het stuur…..  

Rubber ligt grotendeels in Zolder en Spa-Francorchamps.

Amaai, dat zijn snelle bandenwissels……

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.