Ik kocht voor mijn Porsche…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Ik kocht voor mijn Porsche…

• Maker
    Discussie
  • Dag heren,

aangezien ik dacht hier ooit een topic gezien te hebben waar iedereen kon laten zien wat hij pas gekocht heeft voor z’n *porsche heb ik de zoekfunctie even uitgeprobeerd maar zonder resultaat. Ik heb dan maar besloten om zelf een topic te openen waar iedereen z’n laatste aanwinst in kwijt kan. Moest er toch ergens een topic bestaan dat ik over het hoofd gezien heb, mag deze uiteraard dicht.

Ik heb gisteren mijn eerste stuur aangekregen. Het stuur trok mijn aandacht door de claxon. Het stuur voldeed ook aan wel aan mijn smaak, al was er wel wat werk aan. Vervolgens besloten te kopen en gisteren dus per post gearriveerd. Aangezien de momo stuurtjes doorgaans gesproken een jaartal bevatten, was dat een van de eerste zaken die ik controleerde want in de advertentie zelf was daar niets over te vinden. Achteraf blijkt het om een jaren ’60 exemplaar te gaan, nog zonder jaartal opschrift, hetgeen dus mooi is meegenomen. Uiteraard, pictures say more…

Attachments:
    • 20140520_180843.jpg
15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 224)
    • Vandamme heeft het virus flink te pakken 🙂

123

uiteraard
        + werkbanken
        + spares
        + lift
        Maar er komt hoedanook geen 2e porsche tot de eerste voorzien is van alle zorgen

Vermoedelijk als er een 2e komt, een 987.1 S
        Niet ingeschreven, zwaar op dieet zetten , als track day special

Dat is ruimte voor meer dan één Porsche 8)

123

Ik koch een betere vloer waar mijn Porsche op kan slapen,

Voor : geribbelde beton

Vloer gelegd, wacht tot de mortel hard is, en maandag of zo wordt ie gevoegd.

Ze slaapt nu wel even een 10 tal dagen buiten in guur weer , NO PAIN NO GAIN SWEETHEART!

Is dit een wrapping Rudy?

Voor, achter en zijkanten carbon look

:applaus: :lekker:

:up: duidelijk toch, jij valt voor grote koplampen

Mooi, toch ??
                      $_64.jpg

$_65.jpg

Goei madam zou ik zeggen :respect2:

Van mijn madam gekregen
                          Ze weten toch wat we mooi vinden hè
                          Eigenlijk is het ni moeilijk… als het maar met P te maken heeft
                          Dan een boekske, dan een ottoke,
                          nu een carcover en cibiecovers

XXX

Christophe, die zijn supermooi :respect2:

:up: het is nogmaals bewezen dat het belangrijker is wie je kent dan wat je kent 😆

PM

:respect2:

idd

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.