Ik kocht voor mijn Porsche…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Ik kocht voor mijn Porsche…

• Maker
    Discussie
  • Dag heren,

aangezien ik dacht hier ooit een topic gezien te hebben waar iedereen kon laten zien wat hij pas gekocht heeft voor z’n *porsche heb ik de zoekfunctie even uitgeprobeerd maar zonder resultaat. Ik heb dan maar besloten om zelf een topic te openen waar iedereen z’n laatste aanwinst in kwijt kan. Moest er toch ergens een topic bestaan dat ik over het hoofd gezien heb, mag deze uiteraard dicht.

Ik heb gisteren mijn eerste stuur aangekregen. Het stuur trok mijn aandacht door de claxon. Het stuur voldeed ook aan wel aan mijn smaak, al was er wel wat werk aan. Vervolgens besloten te kopen en gisteren dus per post gearriveerd. Aangezien de momo stuurtjes doorgaans gesproken een jaartal bevatten, was dat een van de eerste zaken die ik controleerde want in de advertentie zelf was daar niets over te vinden. Achteraf blijkt het om een jaren ’60 exemplaar te gaan, nog zonder jaartal opschrift, hetgeen dus mooi is meegenomen. Uiteraard, pictures say more…

Attachments:
    • 20140520_180843.jpg
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 224)
    • Na een setje Pirelli en een setje Yokohama (N0), eens Hankook laten opleggen.2 x HANKOOK 235 /40 19 Y 92 VENTUS S1 EVO3 K127 N02 x HANKOOK 265 /40 19 Y 98 VENTUS S1 EVO3 K127 N0

Op bijna 3 jaar tijd en 23k km dus aan het 3de setje begonnen !

Knap! Tis toch ne bak 

Nieuw setje achterverlichting van het Porsche Exclusive Design pakket…

heb ik ook, werkt perfect

XXX

Op vraag van, dus afgebeeld setje is voor elk van ons één hulpstukje 

Netjes Drip.
                  Leuk DIY gereedschap ! (op advies van bompa?)

XXX

Slick die schoentjes 

Ik kocht niet, maar maakte voor de Macan een krikhulpje.
                    Zo ben ik er zeker van dat de wagen niet van de krik schuift als ik mijn wintervelgjes monteer 

Lijken wel Intermediates ,voor een komende  track-day  
                      Knap gerief  trouwens 

Ferm sloefen Deepee. Ik heb tijdens corona ook een paar sloefen aangeschaft van Porsche. Lang moeten zoeken om er in mijn maat te vinden. Maar eens gevonden gelijk 2 paar laten overkomen van Duitsland. Als ik ze tegenkom schiet ik er ne foto van voor hier ;-).

deze keer ns geen sloefkes voor den otto maar voor mezelf 

XXX

Juist, een wijnstop en een boek over het Porsche museum.
                              De Martini paraplu en de rubber matten en kofferbescherming voor de Mac waren te groot voor op de foto 

een wijnstop, met de prijzen van benzine tegenwoordig moet men keuzes maken …

en dat is?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.