Ik kocht voor mijn Porsche…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Ik kocht voor mijn Porsche…

• Maker
    Discussie

• Vangansewinkel
    Deelnemer

Dag heren,

aangezien ik dacht hier ooit een topic gezien te hebben waar iedereen kon laten zien wat hij pas gekocht heeft voor z’n *porsche heb ik de zoekfunctie even uitgeprobeerd maar zonder resultaat. Ik heb dan maar besloten om zelf een topic te openen waar iedereen z’n laatste aanwinst in kwijt kan. Moest er toch ergens een topic bestaan dat ik over het hoofd gezien heb, mag deze uiteraard dicht.

Ik heb gisteren mijn eerste stuur aangekregen. Het stuur trok mijn aandacht door de claxon. Het stuur voldeed ook aan wel aan mijn smaak, al was er wel wat werk aan. Vervolgens besloten te kopen en gisteren dus per post gearriveerd. Aangezien de momo stuurtjes doorgaans gesproken een jaartal bevatten, was dat een van de eerste zaken die ik controleerde want in de advertentie zelf was daar niets over te vinden. Achteraf blijkt het om een jaren ’60 exemplaar te gaan, nog zonder jaartal opschrift, hetgeen dus mooi is meegenomen. Uiteraard, pictures say more…

Attachments:
      • 20140520_180843.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 224)
    • XXX

XXX

Rubber koffermat, rubberen matten voor binnen en een stel dakdragers 

Eén plastic bagagebox en een druppellader 

Inderdaad ik heb mee gereden op zolder met Fabian en de banden gaven heel veel vertrouwen en goede grip ! Hij heeft ze in alle geval niet gespaard en dat zag je na een dagje circuit aan de banden . 

Nog maar 1 circuitdag (Zolder) met de Yoko’s gereden, vallen goed mee.
                  Snoer was er ook bij, en vond ze ook goed.
                  Slijtage gaat volgens mij wat sneller dan de Pirelli’s. Zaagtandvorming op het loopvlak.

TheFab post=286693[size=85]De Pirelli P Zero’s waren het zero punt genaderd na één jaar rijden en met +/- 9 trackdays.
                    Ne keer voor iets goedkoper gekozen :
                    Yokohama Advan Sport V105W 265/40 ZR19 98Y N0, RPB
                    Yokohama Advan Sport V105 235/40 ZR19 92Y N0, RPB
                    Dus Porsche Approved.
                    Eerste indruk na een 2300km (trip naar Kopenhagen, Roskilde en Malmö) :
                    Grip OK, rolgeluid OK, redelijk snel nemen van bochten OK.

Nu nog afwachten wat deze op het circuit gaan doen en hoe lang ze zullen meegaan.[/size]

En Fab, hoe bevielen jou die yoko’s de eerste keer op circuit ?

Ik meen (in een ander topic) een zekere terughoudendheid bij u waar te nemen aangaande elektromobiliteit. Maar ik heb goed nieuws, ook deze voorstuwing laat personalisatie toe als u dacht dat wij alle mobielen voortaan als koelkasten zouden gaan beoordelen.

bodykit van RevoZport

Das een optie bij de 992, gelijk nen Harley….. 
                        nee joeng is den airco, dat moet gij toch weten héé…..

Achteraan is er precies een vloeistoflek  , als ik op de klinkers kijk   

Wat een verrassing 
                                Je hebt je nog lang kunnen inhouden 

…..Techart diffuser met carbon spiegel kappen

dual dashcam

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 224)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.