Ik kocht voor mijn Porsche…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Ik kocht voor mijn Porsche…

• Maker
    Discussie
  • Dag heren,

aangezien ik dacht hier ooit een topic gezien te hebben waar iedereen kon laten zien wat hij pas gekocht heeft voor z’n *porsche heb ik de zoekfunctie even uitgeprobeerd maar zonder resultaat. Ik heb dan maar besloten om zelf een topic te openen waar iedereen z’n laatste aanwinst in kwijt kan. Moest er toch ergens een topic bestaan dat ik over het hoofd gezien heb, mag deze uiteraard dicht.

Ik heb gisteren mijn eerste stuur aangekregen. Het stuur trok mijn aandacht door de claxon. Het stuur voldeed ook aan wel aan mijn smaak, al was er wel wat werk aan. Vervolgens besloten te kopen en gisteren dus per post gearriveerd. Aangezien de momo stuurtjes doorgaans gesproken een jaartal bevatten, was dat een van de eerste zaken die ik controleerde want in de advertentie zelf was daar niets over te vinden. Achteraf blijkt het om een jaren ’60 exemplaar te gaan, nog zonder jaartal opschrift, hetgeen dus mooi is meegenomen. Uiteraard, pictures say more…

Attachments:
    • 20140520_180843.jpg
15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 224)
    • Anoniem

Wat heb ik gekocht? Een okkazie radio met goed werkend scherm om mijn Blaupunkt Symphony RDS te kunnen herstellen.
        Geen wisselstukken beschikbaar bij Blaupunkt, maw tijdje het internet afgezocht naar een degelijke donorradio.

XXX

Hoog tijd dat we die IRL gaan zien, komende maandag… 

[quote=”DeePee” post=284828″]een setje 19″ momo velgen

[/quote]
            19″ velgen ; puur gedaan voor het comfort   ?         vooraan  nu 40 profiel hoogte en achteraan 35  ipv de gebruikelijke 35/30 voor 20″ velgen  

Zelfs een wrap kan je mooi doen glanzen   , had het reeds eerder vermeld ,dat de goudkleurig wrap zeker niet tegenvalt voor een targa 
            Nu nog spoorverbreders van 7mm en/of 15mm : dan zijn de wielkasten mooi  gevuld 

mooi 

Zeer mooie velgen.  Lijken wel wat op BBS FI-R velgen, of op de M performance velgen van BMW.

[quote=”Yellow Submarine” post=284830″]Goede en mooie keuze, niet te groot. Past perfect bij de targa beugel ook.

Die wrap zou ik er op laten!
                   [/quote]
                  +1

Goede en mooie keuze, niet te groot. Past perfect bij de targa beugel ook.

Die wrap zou ik er op laten!

een setje 19″ momo velgen

XXX

Nice Fab :up: :up: :up:

Ziet er goed uit Fab ! Ik zal dat eens in realiteit moeten komen bekijken hé !:driver: :driver: :happydance:

Banner voorlopig geplaatst

Eibach Pro Kit gemonteerd

Origineel
                                Achter 395
                                Voor 380

Eibach
                                Achter 360
                                Voor 360

Iemand een verklaring waarom hij origineel achteraan hoger staat?

Banner voor carport is klaar, eerst nog wat wijzigingen aangebracht.
                                Maandag afhalen.
                                5.3m op 1.73m. Kostprijs incl Btw 81€

Ziet er super uit !!!
                                  En Drip zijn zetels zijn ook netjes geworden , mooi werk !

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 224)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.