Ik stel mezelf even voor 911912

Home Forum Stel jezelf even voor ! Ik stel mezelf even voor 911912

• Maker
    Discussie
  • Dag Porsche liefhebbers,

Zoals de traditie het op dit forum wil, stel ik mezelf even voor. Mijn naam is Jo maar mijn forumnaam 911912 verklaar ik even. Deze zomer heeft het Porsche virus mij plots gebeten toen ik een 912 van 1968 te koop zag staan, gaan kijken en meteen verkocht en gekocht. Een half jaar later ging ik met een vriend ( die nog steeds op zoek is naar een Targa 911 3.2 ) kijken bij die zelfde handelaar. Krijg ik daar een cabrio 911 3.2 van 1984 te zien die net geïnporteerd was uit Spanje met 150000 miles op de teller, de handelaar verzekerde mij dat dit voor deze motor geen enkel probleem is en dat het een technische perfecte wagen zou zijn. Daar ik met de vorige wagen goede ervaringen heb met die persoon geloofde ik hem op zijn woord, ik ben zelf een leek in die dingen en heb de wagen dan ook meteen gekocht. Hij is sinds vorige week in mijn bezit en bevalt mij prima. Ik post dan ook maar meteen enkele foto’s van de beide wagens. Verder zou ik in de toekomst wel enkele Porsche meetings willen meedoen, suggestie zijn altijd welkom. Gr Jo

Attachments:
    • 39U4c9IESQx5Ipn.jpg
    • KIORmtaJLbo4JDJ_2014-04-11.jpg
5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • lijkt me inderdaad speedfarm…

welkom
        veel plezier met de auto’s
        meetings genoeg volgende week 20 april al een mooie rit
        waar al een 20 tal deelnemen
        :applaus: :drink:

Jawatte direct 2 P’s da s pas zichzelf plezier doen
          Is dat mecanicimport (of zoiets) waar je je speeltjes gekocht hebt?

Lots of happy kilometers ermee
          James

50 tinten rood? 😀

Welkom op het forum!

Wim

Traditie is het niet Jo, maar wel zo netjes als je voor de eerste keer ergens binnenkomt of aanmeld. 😉

Mooie auto’s in ieder geval, en lekker van genieten. :up:

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.