- Dit onderwerp bevat 57 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
5 september 2014 om 18:41
Het *porsche -virus is altijd latent aanwezig geweest, maar ik dacht dat het er nooit van zou kunnen komen. Hard werken en, al zeg ik het zelf, toch een beetje carriere gemaakt, maken dat voor deze simple kempenzoon de 911 P-droom toch gaat uitkomen.
Bovendien deed een zogenaamde incentive in het Noorden van Zweden het oude vuur terug opflakkeren. Ziehier waar ik het over heb! :happydance:
http://www.youtube.com/watch?v=XHjg68Heekw
(By the way, vergeet het geknoei op 2 smalle latten, blijf een paar jaar thuis en ga naar Kall in Zweden om het zelf te ondervinden!)Ondertussen werk ik van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat in het Zuiden van Europa en ga ik nog een keer of 5 – 6 per jaar naar Belgie (frietjes van de frituur zeggen de kinderen dan!) :lekker:
Teneinde the “live – work balance” terug goed te krijgen ben ik nu aan het uitkijken naar een duur stuk speelgoed. Wat het zeker wordt : cabrio en automaat. Dit laatste omdat mijn vrouw af en toe sukkelt met de knie en … ik er gene krijg als zij er ook niet af en toe mee naar de winkel kan! :what:
Wat het niet gaat worden is er eentje met een zwart interieur, veel te heet gedurende de warme zomers hier, zegt mijn madam (en dan is die discussie dus ook onmiddellijk afgelopen). Eigenaardig genoeg ben ik ook niet van plan om te gaan hardrijden want dan heeft niemand mij gezien!!
Verder kijk ik dus naar een 996 Cabrio (bangelijk goedkoop) een 996 Cabrio S4 (wat een kontje!) of een 997 cabrio. Deze laatste nog wat duur en daaromtrent lopen intern de familie de budgetbesprekingen nog :hail: . Met andere woorden, ik zou het speelgoedbudget van 30 naar 40K willen verhogen.
Mezelf kennende zou ik de eerste de beste die ik graag zie en een mooie kleurtje heeft en een beetje blinkt betalen en meenemen. Maar met mijn bijna 50 jaar toch al een beetje wijzer geworden en dus spender ik mijn korte avonden met wat rondsurfen op internet om informatie te sprokkelen. Bovendien, en teneinde mezelf te beschermen, heb ik dus besloten om pas vanaf februari 2014 echt de boer op te gaan en tegen begin mei 2015 de avonden niet meer in de living maar in de garage door te brengen (alleen maar om ernaar te kijken, niet om aan te werken want dat zou niet goed komen!) Wedden dat ik deze laatste belofte niet kan houden en dat er tegen Kerstmis er eentje staat?
Een van mijn vele mankementen is dat ik absoluut niks van techniek ken (een van de argumenten die ik thuis gebruik om budget te verhogen naar een 997 Cabrio (4?). Daarom ingeschreven in het forum en na het meelezen mij nu voorgesteld.
O ja, waarom Sensa911? Niet omdat ik “zonder911” ben, dan had het Senza911 moeten zijn. Maar Sensa komt van Sensationeel, Sensueel, … en we hebben nog een ander speelgoed dat Sensa heet, maar laat dat topic maar varen …10 km per uur in dat ding vinden wij al snel …
Voila! Als er nog vragen zijn, lees ik het wel!! en heh goede raad wordt gretig gelezen!!!
PS : proficiat met het Forum!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.