Ik voel het aan mijn instrumente, het wordt lente

Home Forum Stel jezelf even voor ! Ik voel het aan mijn instrumente, het wordt lente

• Maker
    Discussie
  • Het *porsche -virus is altijd latent aanwezig geweest, maar ik dacht dat het er nooit van zou kunnen komen. Hard werken en, al zeg ik het zelf, toch een beetje carriere gemaakt, maken dat voor deze simple kempenzoon de 911 P-droom toch gaat uitkomen.

Bovendien deed een zogenaamde incentive in het Noorden van Zweden het oude vuur terug opflakkeren. Ziehier waar ik het over heb! :happydance:
    http://www.youtube.com/watch?v=XHjg68Heekw
    (By the way, vergeet het geknoei op 2 smalle latten, blijf een paar jaar thuis en ga naar Kall in Zweden om het zelf te ondervinden!)

Ondertussen werk ik van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat in het Zuiden van Europa en ga ik nog een keer of 5 – 6 per jaar naar Belgie (frietjes van de frituur zeggen de kinderen dan!) :lekker:

Teneinde the “live – work balance” terug goed te krijgen ben ik nu aan het uitkijken naar een duur stuk speelgoed. Wat het zeker wordt : cabrio en automaat. Dit laatste omdat mijn vrouw af en toe sukkelt met de knie en … ik er gene krijg als zij er ook niet af en toe mee naar de winkel kan! :what:

Wat het niet gaat worden is er eentje met een zwart interieur, veel te heet gedurende de warme zomers hier, zegt mijn madam (en dan is die discussie dus ook onmiddellijk afgelopen). Eigenaardig genoeg ben ik ook niet van plan om te gaan hardrijden want dan heeft niemand mij gezien!!

Verder kijk ik dus naar een 996 Cabrio (bangelijk goedkoop) een 996 Cabrio S4 (wat een kontje!) of een 997 cabrio. Deze laatste nog wat duur en daaromtrent lopen intern de familie de budgetbesprekingen nog :hail: . Met andere woorden, ik zou het speelgoedbudget van 30 naar 40K willen verhogen.

Mezelf kennende zou ik de eerste de beste die ik graag zie en een mooie kleurtje heeft en een beetje blinkt betalen en meenemen. Maar met mijn bijna 50 jaar toch al een beetje wijzer geworden en dus spender ik mijn korte avonden met wat rondsurfen op internet om informatie te sprokkelen. Bovendien, en teneinde mezelf te beschermen, heb ik dus besloten om pas vanaf februari 2014 echt de boer op te gaan en tegen begin mei 2015 de avonden niet meer in de living maar in de garage door te brengen (alleen maar om ernaar te kijken, niet om aan te werken want dat zou niet goed komen!) Wedden dat ik deze laatste belofte niet kan houden en dat er tegen Kerstmis er eentje staat?

Een van mijn vele mankementen is dat ik absoluut niks van techniek ken (een van de argumenten die ik thuis gebruik om budget te verhogen naar een 997 Cabrio (4?). Daarom ingeschreven in het forum en na het meelezen mij nu voorgesteld.

O ja, waarom Sensa911? Niet omdat ik “zonder911” ben, dan had het Senza911 moeten zijn. Maar Sensa komt van Sensationeel, Sensueel, … en we hebben nog een ander speelgoed dat Sensa heet, maar laat dat topic maar varen …10 km per uur in dat ding vinden wij al snel …

Voila! Als er nog vragen zijn, lees ik het wel!! en heh goede raad wordt gretig gelezen!!!

PS : proficiat met het Forum!

12 reacties aan het bekijken - 46 tot 57 (van in totaal 57)
    • [quote=”PatrickB” post=178620][quote=”Mushroom” post=178610]:oops:
      Nee hoor, ik zeg dat alleen tegen de knapperds! 8) :first: [/quote]

Ik moet hier toch niet jaloers gaan worden he? :what: :coolness: :happy:
      [/quote]
      Nee, nee, jij zal altijd mijn frikandel speciaal zijn :lekker: :mrgreen:

Hallo 993,
        Vooreerst : ik heb genoten van je reisverslag!
        Aangaande de *porsche van C2. Awel dat was nu net diegene die mij deed beslissen om even de tijd de nemen om rond te kijken. Op het moment dat hij de auto terug bovenaan op het forum zette waren wij net in Belgie voor vakantie. Ik zou er zo naartoe gereden hebben om hem te gaan halen, maar zo impulsief zijn dat leer je wel af! En eigenlijk wil ik een wide body maar ik twijfel nog teveel. Is het echt verstandig 10 of 20k meer te geven? Ik ben er nog niet uit en in dat geval is het beter de kat nog even uit de boom te kijken.

Welkom sensa…..en wil hier nu juist op het forum een 996 cabrio te koop staan zeker van S2…en dan nog zulke mooie en zo goed onderhouden…..

XXX

Welkom Sensa en proficiat met uw virus en uw bijna 50 :happydance:

PB

[quote=”Mushroom” post=178610]:oops:
                Nee hoor, ik zeg dat alleen tegen de knapperds! 8) :first: [/quote]

Ik moet hier toch niet jaloers gaan worden he? :what: :coolness: :happy:

En Sensa, welkom btw. 😉

Hi Harley G,
                  Inderdaag een 997 4S cabrio onder de 40K zal moeilijk zijn. Daarom schreef ik een 996 cabrio of een 996 4S cabrio of een 997 cabrio … .

Kortom de 997 4S kan dan wel op mijn verlanglijstje staan, in het budget dat ik van thuis meekrijg past die nog niet. Ik zie wel de dalende trend van de prijzen maar ik voel ook het stijgende ongeduld. Misschien lukt een 997 4 wel (ook zo’n lekker achterste)! *luv Spannend!

Welkom en idd 1 van de betere voorstellingen…
                    Een 997 4S Cabrio ga je toch moeilijk vinden onder de 40k, vrees ik…
                    Ben eens benieuwd of je februari gaat halen zonder er eentje gekocht te hebben……denk het niet :mrgreen:

Op mijn leeftijd wordt je eerder krokant dan knap! 😀

En die icons, die sleepte ik naar mijn tekst. Ik heb ze nu aangeklikt en hoop dat het dus zo werkt!

Heb nog veel te leren op een forum … noem mij maar gerust een forumvirgin.

Hopelijk verloopt vanaf nu alles vlekkeloos met afkorting en icons en kunnen we over de materiele zaken met toegevoegde waarde ( *porsche dus) klappen.

Merci voor de hulp! (ik heb de voorbeeld knop ontdekt en gezien dat het goed was, het heeft geen 7 dagen geduurd zoals bij Je zus.)

😳
                        Nee hoor, ik zeg dat alleen tegen de knapperds! 8) :first:

Wat je precies fout doet met de emoticons weet ik niet, maar je eerste post stond ook vol met de flarden tekst ipv de eigenlijke emoticons, zoals je nu ziet in je 2e post.
                        Je moet de emoticons gewoon aanklikken, niet de code copieëren en pasten :up:

Bedankt voor het compliment “but I bet you say this to all the guys”

Wat die S4 en die 4S betreft… https://porscheforum.be/New/components/com_kunena/template/blue_eagle/images/emoticons/icon_redface.gif ik blijf die fout maken.

De beste manier om het af te leren zal er eentje kopen zijn … een 4S bedoel ik!

Beste voorstelling ooit! :first:
                            Alhoewel we hier over een 4S spreken en niet over een S4 :sarcastisch :mrgreen:

12 reacties aan het bekijken - 46 tot 57 (van in totaal 57)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.