Ik vrees het ergste…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Ik vrees het ergste…

• Maker
    Discussie
  • Als ik me niet vergis is de porsche op deze foto van een mede forummer… 😥

Mijn innige deelneming gaat uit naar familie, vrienden en kennissen…

[b]di 10/06/08 06:17 – Omstreeks 3 uur vannacht heeft zich een dodelijk verkeersongeval voorgedaan op de Bredabaan in Brasschaat.

Een Porsche reed achteraan in op een geparkeerde reisbus.

De 36 jarige bestuurder uit Brasschaat zat gekneld in het wrak. De hulpdiensten konden hem bevrijden, maar er kon geen hulp meer baten.

Een verkeersdeskundige van het parket heeft een onderzoek naar de oorzaak van het ongeval uitgevoerd.

De Bredabaan was tot6u45 versperd tussen de Pauwelslei en de Rerum Novarumlei, maar is inmiddels weer vrij.
    [/b]

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
    • [quote=”Bjorn”:3azsvvhh]Porsche staat niet voor niets bekend als “Widowmaker” 🙄 [/quote]
      Widowmaker werd geïntroduceerd bij de 964 Turbo 3.6 als ik me niet vergis.

Zoals Dave al zei, heb ik deze nummerplaat al eens ergens eerder zien verschijnen. Desalniettemin veel sterkte aan familie en kenissen.

Porsche staat niet voor niets bekend als “Widowmaker” 🙄

ikzelf en een andere forummer herkennen de wagen aan de nr plaat, als ik me niet vergis was deze persoon ook reeds op een herfstrit aanwezig, maar ik moet met de beste wil van de wereld zijn naam schuldig blijven…

dat moet een serieuze klap geweest zijn 😕 cry:

onder welke naam was deze bekend op het forum?

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.