Ik zoek een 3.2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Ik zoek een 3.2

• Maker
    Discussie
  • Ik heb na 3 jaar eindelijk licht op groen om een porsche te kopen :happydance: Ik zoek een 3.2 targa of coupé MET schuifdak. Ik ben alleen tot de vaststelling gekomen dat de prijzen serieus de lucht in gegaan zijn, zeker voor één met G50 bak. Ik zag bvb een op foto mooie targa ’87, maar de vraagprijs is 32000 euro. Er was nochtans niets speciaals aan deze auto, integendeel, hij stond afgebeeld met voorspoiler doch zonder achterspoiler op. toen ik er via mail naar vroeg reageerde de aanbieder boos dat de meeste liefhebbers de achterspoiler niet graag zien, maar daar ging het mij niet om. Als de foto al niet klopt, zonder verdere vermeldingen, hoe is de realiteit dan? Zijn die prijzen realistisch? Wel vond ik enkele amerikaanse in belgie maar ik zou toch liefst een europese kopen. Weet iemand iets interessants te koop staan die in aanmerking komt? Mijn budget is +- 22000 euro. Kan ik daar iets voor kopen? Ps, de rijkswacht porsche heb ik nog niet gevonden. Groetjes, peter

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
    • klikhierop En, al een afspraak gemaakt om te kijken? 😉

[quote=”bully” post=141206][quote=”Gette” post=141197][quote=”bully” post=141181]Aan een belgiese forummer?[/quote]

Denk dat Johan Dekens hem gekocht heeft ;)[/quote]Doet hij goed, snelle beslisser :coolness:[/quote]klikhierop :coolness:

Mooi rood is niet lelijk, maaruh, die kilometers 44.000 met 4 eigenaren en de status van die stoelen … :think:

Heb je een link?

Heeft iemand ervaring met een 2.7?

[quote=”Gette” post=141197][quote=”bully” post=141181]Aan een belgiese forummer?[/quote]

Denk dat Johan Dekens hem gekocht heeft ;)[/quote]Doet hij goed, snelle beslisser :coolness:

ik rij er bijna niet mee door gebrek aan tijd en de vrouw heeft een nieuwe nodig om dagelijks mee te rijden.
                      dus ben ik op zoek naar een *porsche natuurlijk om haar wagen te vervangen zodat ik ook nog wat kan genieten van mijn *porsche liefde.

dus een ruil voorstel of een eerlijke prijs is welkom.

[quote=”bully” post=141181]Aan een belgiese forummer?[/quote]

Denk dat Johan Dekens hem gekocht heeft 😉

@John wat is de reden van verkoop?
                          Je hebt er langer op moeten wachten om mee te kunnen rijden, dan ermee gereden te hebben 😯

Vertel op John , je blijft toch bij Porsche . 😥 😉

🙁
                              Waarom doe je ‘m al weg John? Komt er iets anders in de plaats? 😛

[quote=”Gette” post=141178]Had over deze in de link van Bully hierboven !

feestje gehad tot 4u deze nacht en dan is donker of licht blauw allemaal blauw.

@ghost
                                het zal een verrassing blijven tot hij er is 🙄
                                wie de mijne wil zal er toch 17k moeten voor over hebben :popcorn:

Yep die is verkocht. [quote=”bully” post=141004]klikhierop[/quote]Aan een belgiese forummer?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.