Ik zoek een goede houder voor de iPhone 5S

Home Forum Porsche Talk Ik zoek een goede houder voor de iPhone 5S

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

korte vraag: ik zoek een goede houder voor mijn iPhone 5s, zodat ik die iCoyote kan gebruiken 😉

Ik heb nu zo’n ding met een zuignap voor de voorruit maar de telefoon valt er steeds uit. Wie heeft goede ervaringen met een bepaald merlk/model?

Dank!

Groeten,

Mathijs

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • :first:

Comment van de week gaat naar Maarten. :first:

kunt ge die niet zodanig plooien dat hij in je bekerhouder past? :mrgreen:

gewoon de flitsnav-app op je phone zetten…werkt perfect…en gratis….. :happydance:

PB

[quote=”cabrio wim” post=180897]

@Bart
              , maar coyote geeft toch een signaal af als er een controle post is, dus waarom dan zien.[/quote]

Er zit een stevige vertraging op de bluetoothconnectie, bij hogere snelheden ben je waarschijnlijk al voorbij de flitser tegen dat je gewaarschuwd bent. :bounce:

PB

Heb zelf de Parrot MKI9200 en ben er absoluut niet tevreden van !

We hebben deze in gebruik met de 5s en het ding maakt meer geen verbinding dan wel,
                en valt om de haverklap uit. Waardoor je telkens je telefoon er moet uithalen, w88 tot hij weer geluid maakt en dan hopen dat hij connecteert met je iphone… zo niet mag je weer de telefoon er uithalen tot hij het uiteindelijk wel doet.

Muziek die afspeelt je gaat niet meer via je radio, dus heb je een hoorbaar kwaliteitsverlies.

De afstandbediening zuipt batterijen nie normaal !

Als houder heb ik de actieve Brodit en deze is wel zeer goed. 😉

Ik hoor bijna het signaal van mijn coyote nog niet terwijl hij op het dashboard staat, zo’n 964 maakt herrie! :music:
                  Ik kan me voorstellen dat als je telefoon in je binnenzak zit je er nog minder van hoort + je kan dan ook zelf geen meldingen maken.

Wim

Dat is toch een wilde hond als ik het niet mis heb. :mrgreen:

Maar dat kennen wij ook hoor. 😉

@Bart
                    , maar coyote geeft toch een signaal af als er een controle post is, dus waarom dan zien.

In Nederland kennen ze geen Coyote denk ik 8)

Wim, hij wil net wél zijn iPhone zien vanwege de icoyote applicatie…

Wim

Als je iets goeds wilt en met stembediening, dus echt je handen vrij en de telefoon gewoon in je binnenzak of handtas.

klikkerdeklik

Wij hebben er ook één met zuignap van het merk Samsung. Laat de telefoon niet onnodig los.

voorbeeld

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.