IK ZOEK TARGA G-MODEL !

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht IK ZOEK TARGA G-MODEL !

• Maker
    Discussie
  • Beste allen,

Net nieuw op het forum met een eerste specifiek doel:

Ik ben op zoek naar een Carrera Targa G-model.

als ik zo vrij mag zijn, my wishlist…..

Kleur =zwart met zwart interieur
    Liefst = 3.2 (als het even kan g50), mag ook 3.0 sc zijn ; EURO-model
    Weinig werk aan, geen hoge kosten te verwachten, ik ben absoluut geen techneut 😕
    Fuchs velgen
    Whale tail mag, moet niet
    Budget = 26.000 Eur

Voila, ik hoop redelijk volledig te zijn geweest…
    En nu duimen….

Bedankt!
    Tom

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 89)
    • Wel iets duurder. 😳
      Hiero

0

Pech dus, ik hoop dat je toch een goede ervaring hebt opgedaan.

We zoeken verder. :salut: :salut:

0

Geen succes Blade!
          Was geen G50 bak, vermoedelijk later ingeschreven dan productiedatum, was zogezegd revisie, maar bijna niets van gemerkt, alle bouten aan motor en uitlaat waren geweldig vastgeroest.
          Absoluut geen papieren of historie van wagen, hoge kilometerstand en het was eraan te zien, oa pompen voor koffer en motorluik waren stuk, zeer veel werk aan om hem in mooie staat terug te krijgen en dus de prijs zeker niet waard…..
          Maar een ervaring rijker!
          We zoeken verder!

0

Moest ik mijn Z4 kunnen laten overnemen (zonder opleg) in ruil voor een goed G-model (al dan niet targa), zou ik het toch ook zwaar overwegen…

0

En?????Nieuws???

0

[quote=”Mart” post=154082]Zit er in de 964 dan ook een G50 bak, of zeg ik nu hele rare dingen? 😮

[/quote]

964 heeft een G64 bak

0

[quote=”Veedub33″ post=156407]had graag een afspraak gemaakt bij Porsche Dusseldorf, maar ik vermoed dat dit zal lastig worden…ik zie immers niet wat er zou kunnen aan schelen en die mannen moeten tijd hebben natuurlijk…[/quote]Zou de auto toch maar laten keuren of iemand meenemen met verstand van zaken. Bedrijf heeft geen eigen web-site en in die buurt weten ze echt wel wat iets waard is dus dit zal echt geen koopje zijn.

0

Dat treft Bladerunner, ik ga volgende week donderdag kijken!
                    Het zal de G50-gearbox zijn volgens de man daar en gereviseerd door de laatste eigenaar…
                    Zullen wel kosten aan zijn, maar de vraagprijs is volgens mij niet te hoog en heb ik dus nog budget voor wat opfrissing over…
                    Ik had graag een afspraak gemaakt bij Porsche Dusseldorf, maar ik vermoed dat dit zal lastig worden…ik zie immers niet wat er zou kunnen aan schelen en die mannen moeten tijd hebben natuurlijk…

0
                    jan

Ik weet een hele mooie staan. Vorige week toch nog.
                      Rode en super staat.
                      Staat bij John De Lobel in Adegem (Maldegem)
                      ZIjn tel nr is 0477/340871.

0

Hoe zit het ondertussen met de Dusseldorfer?

Deze dus.

0

Die zit inderdaad in een 964 :salut:

0

Zit er in de 964 dan ook een G50 bak, of zeg ik nu hele rare dingen? 😮

_IJS1515_2014-01-04.JPG

0

Ik heb de aanbieding nog eens bekeken en lees dat hij van eerste eigenaar komt. Bij geen enkele andere aanbieding staat het aantal fahrzeughalters. :applaus: Misschien de moeite om te checken.

Indien dit zo is, is het bijna een identiek verhaal als de mijne. Die stond te koop bij een Duitse handelaar als enige Porsche tussen een hoop Johnny bakken. Toen ik de papieren, alle boekskes ed. waren erbij, inkeek stelde ik vast dat de laatste eigenaar de wagen meer dan 20 jaar in bezit heeft gehad. Ik heb de man nadien opgespoord en achter info gevraagd, en hij vertelde me dat hij eerste eigenaar was maar de wagen de eerste vier jaar op de zaak had staan en daarna 20 jaar privé. Hij had na 24 jaar een nieuwe Porsche besteld en de zijne overgegeven met spijt in het hart maar geen plaats in zijn garage om drie wagens te stallen, hij woonde in centrum Trier.

De handelaar geraakte niet van de wagen af wegens, kleur, de gebruikelijke roestplekken, 217.000km, en vermoedelijk ook omdat de handelaar nu niet het beste vertrouwen uitstraalde.

Ik heb een afspraak gemaakt, de wagen bekeken, ermee gereden, een belachelijk bod gedaan en toen met mijn hart gekocht en nog geen moment spijt van gehad, integendeel.

Ik heb dan later van de eerste eigenaar nog een aantal copy”s gehad van onderhoudsintervallen en info waaruit bleek dat het echt wel een correcte wagen was. Het onderhoudsboekje was namelijk enkel de eerste vier jaar enkel afgestempeld door een OPC en daarna geen enkel spoor meer. Hij was dus zijn verdere leven op regelmatige basis onderhouden door een bevriende Oldtimergaragist.

Je ziet maar, soms risico’s nemen in het leven loont ook wel. :relaxman: :relaxman:

0

Zoals Bladerunner zei toch effe fotootjes vragen van de versnellingspook achterruit is links naar voor schakelen bij G50 :coolness: bouwjaar 1987 moet toch G50 zijn de mijn is van september 1986 en heeft reeds G50 :wtf:

0

Ik vroeg het aan de telefoon en hij zei: ‘ no, it is Ze normal one’, 😯 als hij het dan al goed weet natuurlijk, die mannen hebben blijkbaar 300 auto’s te koop….

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 89)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.