Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › IK ZOEK TARGA G-MODEL !
- Dit onderwerp bevat 89 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 10 maanden geleden door Mushroom.
-
MakerDiscussie
-
20 december 2013 om 19:24
Beste allen,
Net nieuw op het forum met een eerste specifiek doel:
Ik ben op zoek naar een Carrera Targa G-model.
als ik zo vrij mag zijn, my wishlist…..
Kleur =zwart met zwart interieur
Liefst = 3.2 (als het even kan g50), mag ook 3.0 sc zijn ; EURO-model
Weinig werk aan, geen hoge kosten te verwachten, ik ben absoluut geen techneut 😕
Fuchs velgen
Whale tail mag, moet niet
Budget = 26.000 EurVoila, ik hoop redelijk volledig te zijn geweest…
En nu duimen….Bedankt!
Tom -
MakerDiscussie
-
Hoe weet je dat het een 915 boite is? Hij is van 7/87, normaal moet hij dus de G-boite hebben. Hij heeft ook de vernieuwde lichtbalk met ingebouwde mistlamp, dit duid ook op de G-boite.
Vraag eens foto’s van de versnellingspook en van het ronde deksel net voor de achterwielen, hieraan kan je het ook zien. :coolness:
Ik heb dan wel nog wat marge, heeft veel kilometers maar zijn dan misschien wel echte, en dat kan je van veel aangeboden auto’s niet zeggen…
Werk zal er aan zijn, de vraag is dus inderdaad hoeveel… en daarvoor heb ik eigenlijk wat hulp nodig 🙂
Deze dus.
ik weet niet voor die prijs, ziet er mij eentje uit met veel werk. :think:
[quote=”bladerunner” post=152271]Welkom, en ook ik kan je een Targa ten volle aanbevelen. De flair van het open rijden als een cabrio maar toch geen wervelwinden in de wagen. Voor uw budget moet je wel iets deftig kunnen vinden maar zoals men hier altijd zegt, houd een 5K als reserve want met een tweedehands Porsche van +/- 30 jaar oud weet je het nooit echt tot je hem een paar jaar hebt.
Dit zou een mooie geweest zijn, maar nu is hij weg natuurlijk. Geen schrik hebben van kilometers te doen om eentje te bekijken en als het de moeite is direct toehappen want s’anderendaags zijn de goede exemplaren weg.
Als Dusseldorf niet te ver is , zou ik deze eens gaan bekijken, wordt verkocht in opdracht klant, onderhandelen is dus mogelijk.
Succes op je zoektocht. :up: :up:[/quote]
@ Harley49 & Bladerunner, even gebeld met Dusseldorf, ik zou graag eens een kijkje gaan nemen naar deze wagen, maar van techniek heb ik weinig kaas gegeten, weet hier eventueel iemand die eens mee zou willen gaan die wel iets van techniek kent? I pay for dinner :popcorn:
De wagen needs een paintjob in ieder geval, maar belangrijkste kosten zullen niet echt zichtbaar zijn behalve voor een expert misschien…..
Het is een gewone boite, geen G50 helaas…Hier kan je de wagen nog eens zien:
http://home.mobile.de/OLDTIMERGALERIEDUESSELDORFUG#ses_184716150
Tis den 3en…
[quote=”bladerunner” post=152617]De mijne kwam ook uit Duitsland en dit viel best mee. De mijne is ingeschreven als alledaags voertuig en heb de gelijkvormigheidskeuring gedaan in autokeuring Geel. Maar als je hem inschrijft als oldtimer is dit allemaal niet nodig. Naar douane, en dan naar keuring met platen van uw daily en klaar. :salut:[/quote]
Effe een vraagje,als ik het goed begrijp heb je geen gelijkvormigheidsattest nodig als je de wagen inschrijft op o platen?,naar de duane voor vinget 705 dan met z plaat naar autokeuring? En dan platen aanvragen?
Ik heb net een Nederlandse 911 aangekocht (jaja foto,s volgen nog :coolness: ) 1986 targa G50 :salut:Ik heb die van mij enkele maanden geleden ingevoerd vanuit Frankrijk,
ik heb alles in 1 dag geregeld, eerst naar douane voor mijn vignet, dan direct
naar de keuring met garageplaten (heeft mij 60€ gekost) keuring als oldtimer
en daarna naar de verzekering, 2 dagen later platen binnen en rijden maar.De mijne kwam ook uit Duitsland en dit viel best mee. De mijne is ingeschreven als alledaags voertuig en heb de gelijkvormigheidskeuring gedaan in autokeuring Geel. Maar als je hem inschrijft als oldtimer is dit allemaal niet nodig. Naar douane, en dan naar keuring met platen van uw daily en klaar. :salut:
Ik heb al een mail gestuurd Bladerunner, want telefonisch waren ze niet bereikbaar.
Ze zijn wel met verlof nu, maar ik hoop begin januari eens een kijkje te gaan nemen;
Ik hoop dan wel dat de invoer geen problemen geeft, want ik zag net van een mede-forummer (is dat het juiste woord?) dat de invoer hem nog wat centen heeft gekost wegens niet conform….
Ik heb ook gevraagd of het mogelijk was een controle te laten uitvoeren door een erkende garage en dat moet er zeker zijn in Dusseldorf.
Enfin, ik ben benieuwd en laat het zeker weten!
Bedankt alvast!De Düsseldorfer is, denk ik :engeltje: , tenminste een eerlijke kilometerstand. Hij kon makkelijk de teller terugdraaien naar 185000km, en dan zou iedereen er als de kippen bij zijn. Maar nu heeft iedereen schrik van de hoge kilometerstand. Alsof al die oudjes een kilometerstand hebben van max. 185000 km, laat me niet lachen :happy: :happy: . Iedereen die in die tijd een Porsche kocht reed er ook alle dagen mee, buiten de uitzonderingen natuurlijk.
Als Düsseldorf niet te ver is zou ik gaan lijken, je kan er altijd ervaring opdoen, trouwens, de aanbieder schrijft dit ook nog.
” motor wurde schön mal revidiert!”
HIER meer en betere foto’s.
Waw! Schitterende foto’s van een heel mooie…..
Want! :first:
@veedub33 hier zie je mijne http://www.flickr.com/photos/momenol/sets/72157635102373136/
Ja, die targa is heel mooi, misschien iets voor een uitstap naar Noord-Holland!
Even aan mijn vrouw voorleggen….
Merci voor de tip Targa84
[quote=”targa 84″ post=152282]www.mhautomobielen.nl
:drink:[/quote]kijk deze is tom
Heeft wel veel kilometers gereden Mikey…dat is toch wel al een minus…en misschien de reden van die prijs…
Als je profiel-foto die van jou is, kan ik alleen maar zeggen :respect2:
Just what I’m looking for….!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.