IK ZOEK TARGA G-MODEL !

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht IK ZOEK TARGA G-MODEL !

• Maker
    Discussie
  • Beste allen,

Net nieuw op het forum met een eerste specifiek doel:

Ik ben op zoek naar een Carrera Targa G-model.

als ik zo vrij mag zijn, my wishlist…..

Kleur =zwart met zwart interieur
    Liefst = 3.2 (als het even kan g50), mag ook 3.0 sc zijn ; EURO-model
    Weinig werk aan, geen hoge kosten te verwachten, ik ben absoluut geen techneut 😕
    Fuchs velgen
    Whale tail mag, moet niet
    Budget = 26.000 Eur

Voila, ik hoop redelijk volledig te zijn geweest…
    En nu duimen….

Bedankt!
    Tom

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 89)
    • hey
      dat eentje op kenteken heeft niets met schade te maken
      dat krijg je als je het kenteken verloren hebt
      er zijn er wel met een 3
      of 4
      dus niets met schade te maken
      :drink:

F

Die rode ziet er mooi uit op het eerste zicht maar als ik de aansluiting van de motorkap bekijk zou ik toch twijfels hebben. Een NL-nummerplaat met zo’n klein cijferke 1 betekent toch ook dat’ie een ongeval heeft gehad dacht ik. Weet natuurlijk ook niet hoe zwaar de schade in NL moet zijn om zo’n ‘1’ te krijgen op je nummerplaat.
        De km-stand is ook niet geloofwaardig voor die ouderdom dus dat schept ook al minder vertrouwen.
        Als het te mooi is om waar te zijn…. 😕

Hey, bekijk ik zeker, heb nog budget voor een paintjob en eventuele andere kosten….
          Bedankt voor de tip!

:up: Op het eerste zicht een koopje!

Nou zie je wel, na 1 dag zoeken heb je al een mooie te pakken.
              Nu goed opletten dat het en goede is.
              Niet overhaast beslissen maar eerst zeker weten wat je koopt.
              Heel veel sukses

klikhierop Originele nederlander. 😉 Aankoopkeuring en je weet meer.

Als je ervoor naar Dusseldorf moet das toch geen probleem.
                  Ze staan nooit in je achtertuin.
                  Een goede ver weg is beter dan een slechte om de hoek.

Ik zou nooit een usa exemplaar overwegen.
                  Je kunt nergens op terugvallen
                  Invoerkosten en ombouwkosten komen er nog bij.
                  Er staan er in de buurt vlgs mij genoeg te koop.
                  Bovendien Dusseldorf is dichterbij dan LA

Wim

[quote=”Veedub33″ post=152249]Dopey, bully en dirk, jullie hebben gelijk….merci voor het inzicht…..[/quote]

Plus dat de Targa uit jouw eerste link aan het buigen is, kijk maar naar opening tarra dak.
                    Dus dure herstelling op komst. 💡

Bedankt voor je reactie bladerunner!

Dusseldorf valt misschien wel nog mee, dat bekijk ik even!

Welkom, en ook ik kan je een Targa ten volle aanbevelen. De flair van het open rijden als een cabrio maar toch geen wervelwinden in de wagen. Voor uw budget moet je wel iets deftig kunnen vinden maar zoals men hier altijd zegt, houd een 5K als reserve want met een tweedehands Porsche van +/- 30 jaar oud weet je het nooit echt tot je hem een paar jaar hebt.

Dit zou een mooie geweest zijn, maar nu is hij weg natuurlijk. Geen schrik hebben van kilometers te doen om eentje te bekijken en als het de moeite is direct toehappen want s’anderendaags zijn de goede exemplaren weg.

Als Dusseldorf niet te ver is , zou ik deze eens gaan bekijken, wordt verkocht in opdracht klant, onderhandelen is dus mogelijk.

Succes op je zoektocht. :up: :up:

Precies, totale motorrevisie gehad onder de 80.000 km, zou niet nodig moeten zijn toch …

[quote=”Dopey” post=152239]Lol. Ik werd een beetje misselijk van dat interieur… :?[/quote]
                              +1

Welkom op ‘t forum. Als cabrio liefhebber ….ga ik je uiteraard een targa of een cabrio aanraden.
                              😉

Over Euro versus US is hier op het forum al heel veel gepost.
                                Gebruik de zoekfunctie maar eens.

Een US uit de zonnige staten zal wellicht weinig last hebben van roest, het interieur daarentegen heeft daar dan weer wel van te lijden uiteraard.
                                Voorts hebben de US minder paardjes vanwege de veel strengere uitlaatgaseisen.
                                Stootkussens achteraan zijn belachelijk groot en zal je dienen te vervangen.
                                En zo zijn er nog wel wat verschillen: pinkers vooraan, kilometerteller …………

Verder zijn het beide 911’s en komen ze uit dezelfde fabriek in Zuffenhausen.

Suc6 met je zoektocht en denk eraan dat dit ook leuk is :up:

Dopey, bully en dirk, jullie hebben gelijk….merci voor het inzicht…..

Die targa op elfgoed lijkt zeker niet mis, maar dat is redelijk ver om even te gaan kijken….

Zouden jullie een US-model aanraden? Of waarom niet?
                                  Thanks!
                                  Tom

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 89)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.