- Dit onderwerp bevat 121 reacties, 45 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
23 januari 2015 om 19:46
Na enkele maanden met de R8 gereden te hebben betrapte ik mezelf erop dat ik hier terug aan het meelezen was.
Het was duidelijk dat ik vroeg of laat de R8 zou verkopen en dat er terug een P in de garage wou.
2 weken geleden een goed bod gehad op de R8 en verkocht :up:
Het grote dilemma was nu wat er in de plaats zou komen.
Een GT3 MK1 en een 993 heb ik gehad dus dat kwam niet meer in aanmerking.
Tot over een week zitten twijfelen tussen een 964 en een GT3 MK2 en… eergisteren een 964 gekocht.
De bedoeling is om er een soort van outlaw van te maken die de GT3’s op circuit kan lastig maken.Dit zijn de specs:
Carrera 2 1990 met 99.000km
Marine blauw
Zonder schuifdak
Optie M220 (sperdifferentieel)Deze stukken zullen er de komende weken/maanden op gemonteerd worden:
Bilstein PSS-10 Coil Over Kit
Rennsport Adjustable Stabilizers
Camber Plate (Set front + rear) only PSS9/PSS10
BBS E88 8J x 9.5J
RS interior carpet set
Full stripped interior
Alu Gauge Trim Rings
P93 RennSport Shifter
Recaro Pole Position Seats in Black Leather
Steering wheel GT2 with hub
RS Door Cards
Rennsport Ventilation Bypass Tube
Cup Strut Tower Brace
Rennsport Motor Mounts
Cup pipe
Bypass pipe long
Powerflow kit
Hot film
Chiptuning
Short shift kit
A PILLAR GUTTER SPOILER SET
BRAKE AIR INLETS
Front splitter set
RS rear bumper center
Xenon Conversion KitIntussen zijn de wielen en de stoelen reeds besteld ( tot 12 weken wachttijd)
Grtz
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.