in de markt voor een 968 cabrio bj 91/92

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 968 in de markt voor een 968 cabrio bj 91/92

• Maker
    Discussie
  • hallo

ben me zo langzaam aan ‘t orienteren naar een 986 cabrio,manueel met airco, 91/92 (oldtimer en bijhorende lage taksen), met full historie en ongevalvrij, niet herspoten… Ik weet het, géén klein eisenpakket maar heb tijd zat, heb brandt niet….

als iemand ergens zo een mooi exemplaar tegenkomt of zelf verkoopt mag je me altijd iets laten weten 🙂

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Sowieso is een 968 cabrio een zeldzame wagen
      MJ 1992 slechts 1306 ROW modellen gebouwd, dat is dus incl. RHD en tiptronic. En zeker ook niet allemaal met airco (dure optie)
      MJ 1993 slechts 571 stuks, waarvan de meeste dan nog in 1993 zullen ingeschreven zijn.
      In 1994 dan nog maar 68 exemplaren, en 1 in 1995
      Tesamen met 3 voorserie modellen op al die jaren slechts 1949 stuks….

nog steeds aan ‘t rondkijken :-).

Ik zoek een 1991/1992, mét airco, handgeschakeld, historiek of onderhoudsfacturen die km stand bewijzen is welkom want heb de indruk dat er véél aangeboden wordt waar géén onderhoudsboekjes bij zijn en zo, en je totaal niet weet wat je koopt (ben niet technisch). Liefst ook 100 % ongevalvrij en niet herspoten.. Ik weet het, vrij veel eisen voor een beperkt aanbod maar goed…
        kleur speelt geen rol, kleur interieur ook niet… als iemand iets weet staan….

[quote=”Harley G” post=281948]Misschien dat DST hier op het forum nog iets staan heeft. Check anders ook eens bij ROCA OCS.[/quote]

Nope. De 968 cabrio hou ik bij.

off course, 968 🙂

[quote=”ives oasisbeach” post=281946]hallo

ben me zo langzaam aan ‘t orienteren naar een 986 cabrio,manueel met airco, 91/92 (oldtimer en bijhorende lage taksen), met full historie en ongevalvrij, niet herspoten… Ik weet het, géén klein eisenpakket maar heb tijd zat, heb brandt niet….

als iemand ergens zo een mooi exemplaar tegenkomt of zelf verkoopt mag je me altijd iets laten weten :-)[/quote]

Je zal waarschijnlijk wel een 968 bedoelen.

Misschien dat DST hier op het forum nog iets staan heeft. Check anders ook eens bij ROCA OCS.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.