Info 930 turbo

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Info 930 turbo

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche kenners, kan iemand mij meer info bezorgen over een porsche 930 turbo met Motor nummer 6880288 en Chassis nummer 9308800428 , kleur is rood.
    Is motor en chassis matching, is kleur origineel?
    Ik denk Amerikaans geleverde wagen.
    Ik dank jullie reeds voor de moeite.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • 123

vraag gewoon eens de papers op bij Porsche Import…
      Dan krijg je gewoon de info uit hunne rolodex met alle info die bekend was bij levering van die auto, serie nummers van bak en motor, originele kleur en misschien ook al opties voor de 930.
      10 jaar geleden ging dat nog gratis bij PON in NL, voor Belgie weet ik het niet.. zal mogelijks iets kosten, maar tzal ook de bank niet breken.

Bedankt voor de snelle respons, als ik het goed heb is het een Amerikaan met corresponderende motor.

Dit is wat ik heb gevonden in de red book:

IMG_4578q.JPG

Qua kleur: heb je ergens een foto van de sticker waar kleurcode en zo opstaan? Kan je eventueel nog wel foto’s sturen met de kleurcodes en optiecodes als je wil.

Of als je het boek zelf wil bestellen, kost 23€ bij standaard boekhandel:

https://www.standaardboekhandel.be/seo/nl/boeken/hobby/9780760347607/patrick-c-paternie-peter-bodensteiner/porsche-911-red-book-3rd-edition

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.